Πώς να αγαπήσετε και να κάνετε τρόπο ζωής τη γυμναστική

Εντάξτε την άσκηση στην καθημερινότητά σας

γυμναστική
Ο ιδιοκτήτης του Jo Fitness Lab, personal & weight trainer Δημήτρης Ορφανάκος και ο συνεργάτης του Αλέξανδρος Μοσχονάς, μάγειρας, με εξειδίκευση στο Calisthenics (καλλισθενική γυμναστική), μοιράζονται μαζί μας στιγμιότυπα από την καθημερινή τους προπόνηση.

Μπορεί οι περισσότεροι να μιλούν για τα οφέλη της άσκησης στην καθημερινότητά μας, άλλοι να ποστάρουν συνεχώς φωτογραφίες από τα γυμναστήρια και εκείνοι που έχουν απίστευτα γραμμωμένα σώματα στις παραλίες, όμως, ας μη γελιόμαστε: δεν έχουμε όλοι κάθε μέρα όρεξη και διάθεση για γυμναστική.

Αυτά είναι τα 5 πιο hot προπονητικά προγράμματα

Ακόμη και τα πιο fitness άτομα που γνωρίζεις ή τα top models αρνούνται κάποιες φορές να γυμναστούν, επειδή πολύ απλά βαριούνται! Για τον λόγο αυτό υπάρχουν οι personal trainers που είναι διαρκώς πάνω από το κεφάλι σου και σε «αναγκάζουν» να γυμναστείς, γιατί έτσι πρέπει. Βέβαια, εμείς οι κοινή θνητοί που δε διαθέτουμε έναν τέτοιο, έχουμε περάσει σε άλλο level εγκεφαλικής διέγερσης, προκειμένου να σταματήσουμε να «βαριόμαστε» και να ακολουθήσουμε όπως πρέπει ένα πρόγραμμα καθημερινής άσκησης. Και επειδή γνωρίζουμε πολύ καλά πως η επαφή με την άθληση μόνο καλό μπορεί να σου αποφέρει, ακολούθησε τα παρακάτω tips που θα σε βοηθήσουν να δεις τη γυμναστική με άλλο μάτι.

Η προπόνησή σου, το ραντεβού σου. Ως γνωστόν, μέσα στη μέρα τρέχεις να προλάβεις τα πάντα, υποχρεώσεις, ραντεβού, δουλειά. Ένταξε λοιπόν τη γυμναστική στο πρόγραμμά σου, σαν να πρόκειται να παραβρεθείς σε ένα σημαντικό ραντεβού και μην την αφήνεις άλλο για το βράδυ μετά τη δουλειά.

Κίνητρο και άσκηση: Δύο έννοιες αλληλένδετες!

Φόρεσέ τα αθλητικά σου. Μπες στη διαδικασία να αγοράσεις όμορφα σετάκια γυμναστικής, ένα καλό ζευγάρι αθλητικά και ντύσου με αυτά γρήγορα. Αυτό θα σε παρακινήσει να ασχοληθείς με τη γυμναστική πιο γρήγορα από όσο πίστευες.

Μην ακολουθείς πάντα το ίδιο πρόγραμμα άσκησης. Άλλαζε συχνά την προπόνησή σου, εμπλουτίζοντάς την με διαφορετικές ασκήσεις κάθε φορά, προκειμένου να μη δημιουργείται ρουτίνα.

Τέρμα οι δικαιολογίες! Το αναφέρω τελευταίο για να μείνει στο μυαλό. Σταματά να βρίσκεις πάντα μια δικαιολογία όταν είναι να πας γυμναστήριο. Σύμφωνοι, μερικές φορές μπορεί να μην υπάρχει όρεξη και διάθεση, όμως αυτές οι φορές πρέπει να είναι μετρημένες. Αντιμετώπισε τη γυμναστική σαν μέρος της καθημερινότητάς σου, προκειμένου να σταματήσεις να την παραμελείς συνεχώς. 

Πηγή: AllYou

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top