Προσέχεις τη διατροφή σου, γυμνάζεσαι, αλλά δε χάνεις κιλά; Τι να κάνεις

Μην απελπίζεσαι και δες τι μπορεί να φταίει

διατροφή

Χρειάζεται να διατηρήσεις τους σωστούς διατροφικούς συνδυασμούς και να κάνεις τις απαραίτητες αλλαγές στον τρόπο ζωής σου. Ας μάθουμε όμως τι μπορεί να φταίει τις περισσότερες φορές, έτσι ώστε να μπουν όλα σε μια τάξη!

Θέλεις να αδυνατίσεις χωρίς δίαιτα; Κι όμως γίνεται

Ευχόμαστε να μην ανεβαίνεις στη ζυγαριά κάθε μέρα γιατί είναι λάθος να ζυγίζεσαι καθημερινά, διότι το μόνο που θα πετύχεις είναι να αγχωθείς, που είναι παράγοντας ανασταλτικός για την απώλεια του βάρους. Το ιδανικό είναι μια φορά την εβδομάδα, όταν σηκώνεσαι το πρωί.

Γιατί δεν χάνεις αυτά τα 3-4 κιλά που σε ταλαιπωρούν εδώ και καιρό;

Επιστροφή στο γραφείο- Διατροφικά tips για να μη χαλάσεις τη δίαιτά σου

Τι λένε οι κλινικοί διαιτολόγοι-διατροφολόγοι;

Ενώ γυμνάζεσαι, παραπονιέσαι ότι η ζυγαριά δεν κατεβαίνει: Το πιο λογικό είναι σε μια τέτοια περίπτωση να αυξάνεται η μυϊκή μάζα που δημιουργείται από τις ασκήσεις με μεγαλύτερο ρυθμό από αυτόν που χάνεις λίπος. Γι' αυτό ο αριθμός στη ζυγαριά παραμένει ίδιος... κάποιες φορές, μπορεί και να αυξάνεται. Τι βλέπεις όμως να συμβαίνει στις περισσότερες φορές; Ο όγκος του σώματος μειώνεται, οπότε υπάρχει μείωση πόντων. Μήπως να κάνεις μια λιπομέτρηση; Για να δεις τι έχει αλλάξει στο σώμα σου...  

Ένα υγιεινό smoothie από τη Cindy Crawford

Ενώ συνεχίζεις να ασκείσαι, δε χάνεις βάρος

Μήπως καταναλώνεις περισσότερες θερμίδες; Είναι πολλοί εκείνοι που όταν ξεκινούν να γυμνάζονται αρχίζουν να καταναλώνουν πιο πολλές θερμίδες από αυτές που χρειάζονται επειδή πεινούν, μετά από τόσες καύσεις, ή απλώς για να επιβραβεύσουν τον εαυτό τους. Δύσκολα γίνεται αντιληπτό, γι' αυτό καλά θα κάνεις να είσαι προσεκτική. Στην πραγματικότητα μπορεί να λαμβάνεις περισσότερες θερμίδες σε σχέση με αυτές που καις κατά την άσκηση. 

Το ίδιο θα συμβεί, εάν κάνεις το αντίθετο. Αν καταναλώνεις πολύ λιγότερες θερμίδες από αυτές που πραγματικά χρειάζεται ο οργανισμός σου. Κι όταν δεν λαμβάνει την ενέργεια που χρειάζεται, τότε οτιδήποτε καταναλώνει το αποθηκεύει σε λίπος για να έχει απόθεμα ενέργειας.

Αν δεν συμβαίνει τίποτα από τα πιο πάνω, δες τι μπορεί να παραλείπεις στις διατροφικές σου συνήθειες ή τι λάθη κάνεις και δεν μπορείς να χάσεις βάρος. Έλεγξε το αλάτι που προσθέτεις στη διατροφή σου (το νάτριο συμβάλλει στην κατακράτηση υγρών και είναι ένας σημαντικός λόγος να μη χάνεις βάρος.

Πίνεις αρκετό νερό; Η παράλειψη υγρών δε βοηθά να μειωθεί το λίπος. Πίνε νερό...!

Αν δεν καταναλώνεις κάποια γεύματα μέσα στην ημέρα, με τη σκέψη ότι έτσι θα γλιτώσεις να καταναλώσεις επιπλέον θερμίδες, είναι λάθος. Τα μικρά και συχνά γεύματα κρατούν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα σταθερά. Χρειάζεται να καταναλώνεις 4-5 γεύματα ημερησίως έτσι ώστε να αυξάνονται οι καύσεις του οργανισμού.

Αν τυχόν διαπιστώσεις κάποιες ορμονικές διαταραχές (υποθυροειδισμός, ινσουλινοαντίσταση) μίλησε με τον γιατρό σου.Πολλές φορές ανασταλτικός παράγοντας αποτελεί και η λήψη φαρμάκων όπως είναι η κορτιζόνη, τα αντικαταθλιπτικά και τα αντιφλεγμονώδη.

Έλεξγε όλα τα παραπάνω και λάβε τα μέτρα σου! Μην περιμένεις άμεσα μεγάλα αποτελέσματα! Μια ισορροπημένη διατροφή είναι πάντα καλύτερη και φέρνει πιο ασφαλή αποτελέσματα.

Πηγή:mylife.com.cy 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top