Επιστροφή στο γραφείο- Διατροφικά tips για να μη χαλάσεις τη δίαιτά σου

Τι να αποφεύγεις και τι να προτιμήσεις

διατροφή

Το καλοκαίρι έφθασε και μετά από πολλή σκέψη, πήρες την απόφαση να προσέξεις περισσότερο τη διατροφή σου. Δουλεύεις ασταμάτητα στο γραφείο, όμως εκεί οι διατροφικοί κίνδυνοι είναι πολλοί, και όχι τόσο υγιεινοί και θρεπτικοί. Για αυτό, πρέπει να έχεις τα μάτια σου δεκατέσσερα και το στομάχι σου χορτάτο! Τι πρέπει να αποφύγεις λοιπόν, και τι είναι καλύτερο να προτιμήσεις; 

Με τη λέξη διατροφή, οι περισσότεροι σκέφτονται «θερμίδες», το σημαντικό όμως δεν είναι το θερμιδικό περιεχόμενο ενός φαγητού, αλλά η διατροφική του αξία.

Ένα υγιεινό smoothie από τη Cindy Crawford

Είμαστε σίγουροι ότι ξέρεις πως η δουλειά του γραφείου μπορεί εύκολα να σου προσθέσει περιττό βάρος και να μετατρέψει την απώλεια κιλών σε ακατόρθωτο στόχο! Επειδή όμως σ' έχουμε στο μυαλό μας, σου παρουσιάζουμε σήμερα έξυπνες εναλλακτικές, που μπορείς να εφαρμόσεις για να διατηρηθείς σε φόρμα! 

Τι να προτιμήσεις…

- Πριν φύγεις για το γραφείο, να φας το πρωινό σου! Όσο κι αν βιάζεσαι, μην το παραλείψεις. Αυτά τα δέκα λεπτά θα γίνουν σωτήρια για τη σιλουέτα σου. Απόλαυσε το πλήρες πρωινό σου, πιες τον καφέ και το φυσικό χυμό σου. Έτσι, θα μειωθούν οι πιθανότητες να ενδώσεις σε τροφές ανθυγιεινές (κεράσματα συναδέλφων). 

- Να έχεις πάντα στην τσάντα σου ένα μπουκάλι με κρύο νερό. Όπως αναφέρουν πάμπολλες φορές οι ειδικοί, ένας από τους βασικούς λόγους που η κοιλιά γουργουρίζει συχνά, είναι η αφυδάτωση. Ειδικά, τώρα με τις υψηλές θερμοκρασίες. Τη στιγμή, λοιπόν, που θα νιώσεις τη λιγούρα να σου «κτυπά» την πόρτα, πιες άφθονο νερό! Έτσι, θα παρατίνεις την όρεξη σου για μετά!

- Στο συρτάρι του γραφείου σου να έχεις πάντα κρυμμένο ένα υγιεινό σνακ. Μπορείς να έχεις αμύγδαλα ή ανάλατους ξηρούς καρπούς. Ειδικά, κατά τις 3, που η επιθυμία για μεσημεριανό κρούει τον κώδωνα του κινδύνου (της σιλουέτας σου).

- Το ταπεράκι, δεν πρέπει να ξεχνάς να το παίρνεις φεύγοντας από το σπίτι. Με σπιτικό φαγητό, εννοείται. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να μείνεις πιστή τόσο στα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι, όσο και στη… μερίδα!

- Βάλε στη ζωή σου υγιεινά σνακ: κουλούρι με σουσάμι, μπάρες δημητριακών, ανάλατους ξηρούς καρπούς, φρέσκα ή και αποξηραμένα φρούτα, γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά.

Kι όμως κάποιοι υδατάνθρακες βοηθούν στο αδυνάτισμα

Τι να αποφύγεις…

- Τα πολλά γλυκά. Ευχήσου στον αγαπημένο σου συνάδελφο, αλλά καλύτερα μην απολαύσεις το γλυκό που σου προσφέρει. Συγκρατήσου! Κι αν το κάνεις, δεύτερη φορά να μην έχει! Μείνε στο πρόγραμμά σου... και φυσικά, μη ζητήσεις δεύτερο! 

- Το delivery να το προσέξεις. Δεν λέμε να γίνεις η επόμενη MasterChef, αλλά φρόντισε να ετοιμάζεις συχνά σπιτικά και θρεπτικά γεύματα για το γραφείο, τα οποία θα καταπολεμήσουν την αίσθηση της πείνας.

- Μην αφήνεις το στομάχι σου άδειο για πολλές ώρες. Τα μικρά και συχνά γεύματα ενεργοποιούν τον μεταβολισμό σου και τον βοηθούν να «κάψει» γρηγορότερα τις θερμίδες και το περιττό λίπος.

- Το φαγητό μαζί με τους συναδέλφους. Ναι, είναι υπέροχο, το γνωρίζουμε. Όμως, «το τρώω και μιλάω» δεν θα σε βοηθήσει. Άσε που είναι επικίνδυνο να παρασυρθείς και να τσιμπήσεις κάτι πιο ανθυγιεινό... 

Επιμέλεια: MyLifeTeam

Πηγή: mylife.com.cy 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top