Δίαιτα της ινσουλίνης: Μπορείς να φας μπέικον, τυριά και τηγανιτά αυγά

Τι πρέπει να αποφύγεις

Αν ανήκετε στην κατηγορία εκείνων των γυναικών που δεν αντέχουν το γυμναστήριο και τις εξαντλητικές δίαιτες, υπάρχει μία δίαιτα η οποία είναι πολύ διαδεδομένη  τον τελευταίο καιρό,  εκείνη της ινσουλίνης.

Σ’ αυτή τη δίαιτα δε θα πρέπει να καταναλώνεις τροφές οι οποίες έχουν υδατάνθρακες. Άρα ξεχάστε για πρωινό το ψωμί, τις μπάρες δημητριακών και για μεσημεριανό τα μακαρόνια και το ρύζι. Οι υδατάνθρακες αυξάνουν τις ποσότητες ινσουλίνης στο αίμα με αποτέλεσμα να παίρνουμε κιλά ευκολότερα.

Ο διατροφολόγος-παθολόγος Δημήτρης Δελλής που έχει κάνει και έρευνα πάνω στη συγκεκριμένη δίαιτα, αποκαλύπτει στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα» τα ευχάριστα νέα αυτής της δίαιτας.

Μπορούμε λοιπόν άνετα να φάμε αυγά, μπέικον, τυριά και κρέας αρκεί να μη τα συνοδεύουμε με υδατάνθρακες. Δηλαδή με πατάτες, ρύζι, μακαρόνια και ψωμί.

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top