Ποια είναι τα πραγματικά superfoods -Πώς πρέπει να τα καταναλώνουμε;

Πώς μπορούν να πάρουν ασβέστιο όσοι δεν πίνουν γάλα;

Τα πάντα για τις τροφές που είναι πραγματικά υγιεινές για τον οργανισμό μας και αποτελούν τα λεγόμενα superfoods εξηγεί ο Χάρης Γεωργακάκης, κλινικός διαιτολόγος–διατροφολόγος και αντιπρόεδρος Ελληνικού Ιδρύματος Καρδιαγγειακής Υγείας και Διατροφής. 

Σύμφωνα με τον ειδικό, ένα τρόφιμο θα πρέπει να έχει πολλά αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες, υδατάνθρακες, κάποια ποσά πρωτεϊνών, σίδηρο και ασβέστιο συστατικά που αν συναντηθούν σε τρόφιμο φυτικής προέλευσης αποτελούν ένα superfood. Το ταχίνι, για παράδειγμα, μία τροφή πλούσια σε συστατικές ουσίες, όταν «παντρεύεται» με το χαρουπόμελο αποτελεί μια ιδανική μορφή superfood.

 Η βρώμη, οι ξηροί καρποί -κυρίως η μαύρη σταφίδα που μπορεί να θεωρηθεί και ως πλήρες γεύμα-, η κολοκύθα, τα όσπρια και το γιαούρτι είναι ορισμένες τροφές που καλύπτουν τις βασικές ανάγκες του οργανισμού, εξηγεί ο ειδικός. Παράλληλα, δίνει μία συμβουλή σε όσους δεν πίνουν γάλα: Μια κουταλιά της σούπας σουσάμι μπορεί να καλύψει την ποσότητα ασβεστίου που θα λάμβανε ο οργανισμός από ένα ποτήρι γάλα την ημέρα.


 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top