Τα tips της διατροφολόγου Κλειώς Δημητριάδου για να μην πάρουμε κιλά στο Πασχαλινό τραπέζι

Διατήρησε το βάρος σου χωρίς να πεινάσεις

Αν ανήκεις στην κατηγορία εκείνων των γυναικών που νοιάζονται για τη σιλουέτα τους και δε θέλουν να πάρουν βάρος το Πάσχα, το star.gr και η διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου θα σε βοηθήσουν, έτσι ώστε και να χορτάσεις, αλλά και να μη δεις διαφορά στα ρούχα σου.

Πόσες θερμίδες έχουν τα γλυκά του Πάσχα;

«Πάσχα είναι και θα φάμε. Αυτό που έχει σημασία είναι η ποσότητα, το πώς θα γεμίσουμε το πιάτο μας. Μία καλή λύση είναι να το χωρίσουμε στη μέση και να βάλουμε στο μισό μέρος σαλάτα και στο άλλο μισό το κρέας μας. Αρνί θα φάμε λόγω της ημέρας, όμως καλό είναι να αφαιρούμε το ορατό λίπος. Η πέτσα του αρνιού μπορεί να είναι νόστιμη, όμως δε θα πρέπει να αποτελεί το κυρίως γεύμα μας. Μπορούμε να φάμε λίγο για τη γεύση, αλλά να μην χορτάσουμε με αυτό. Το να φάμε δηλαδή μόνο το άπαχο κρέας με τη σαλάτα δε θα μας παχύνει».

Προσοχή στα... πέριξ!

Τα περιφερειακά, δηλαδή τα ψωμιά, οι τυρόπιτες και τα γλυκά, είναι αυτά που θα μας παχύνουν. Μην τσιμπολογάτε από εδώ και από εκεί. Γεμίστε το πιάτο σας με μία ικανοποιητική ποσότητα και βάλτε τελεία. 

4 προβλήματα που «καραδοκούν» αν χάσεις τον έλεγχο στο πασχαλινό τραπέζι

«Πολλοί επισκέπτονται το γραφείο μου και μου λένε πως δε θα παχύνουν, επειδή το Πάσχα δεν τρώνε αρνί και κατσίκι. Αυτό που μας παχαίνει εκείνες τις μέρες είναι, επίσης, η κατανάλωση αλκοόλ σε συνδυασμό με την κατανάλωση γλυκών», εξηγεί η διατροφολόγος στο star.gr 

Πρόγραμμα διατροφής για οκτώ εβδομάδες για να μην ξαναπάρεις κιλά!

Tip: Καλό είναι τα πασχαλινά γλυκά να μην τα έχουμε σε εμφανές σημείο, για να μην παρακινούμαστε να τα φάμε ή να τα έχουμε σε μία ωραία συσκευασία... κλειστά! 

 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top