Κορωνοϊός: Τέλος οι ΜΕΘ Covid – Θα νοσηλεύονται όλοι μαζί οι ασθενείς

Τέλος και επίσημα τα μέτρα για τον κορωνοϊό στις 27 Μαρτίου

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google
Τέλος στα μέτρα κατά του κορονοϊού μετά από τρία χρόνια / Βίντεο: Alpha

Τη νοσηλεία των ασθενών με κορωνοϊό σε όλες τις ΜΕΘ εισηγήθηκαν οι επιστήμονες της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων.

Αυτό σημαίνει το τέλος των ΜΕΘ Covid, καθώς πλέον έχει εμβολιαστεί η πλειονότητα του πληθυσμού και έχει υποχωρήσει η ένταση της πανδημίας.

O απολογισμός του κορωνοϊού: 7 εκατομμύρια οι νεκροί

Η κατάργηση των ΜΕΘ Covid και non Covid και η επιστροφή στην προ της πανδημίας κατάσταση θα τεθεί σε ισχύ με ΚΥΑ πιθανότατα από τον Απρίλιο.

Κορωνοϊός: 70 θάνατοι και 96 διασωληνωμένοι από 6 έως 12 Μαρτίου

Υπενθυμίζεται πως από τις 27 Μαρτίου δε θα υποχρεούνται να προσκομίσουν αρνητικό rapid test και οι ανεμβολίαστοι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.

Κορωνοϊός: Το κοινό κρυολόγημα προσφέρει ανοσία στα παιδιά

Έτσι, τη συγκεκριμένη ημερομηνία τελειώνει και το τελευταίο μέτρο της πανδημίας που παρέμενε στην καθημερινότητα.

Πλεύρης: Τέλος στα μέτρα για τον Covid και στις μάσκες!   

Ωστόσο, σε περίπτωση νόσησης παραμένει υποχρεωτική η ηλεκτρονική καταγραφή του θετικού τεστ.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top