Μετρό: Αποκατάσταση κυκλοφορίας σε Ανθούπολη, Περιστέρι και Αγ. Αντώνιο

Είχαν διακοπεί προσωρινά τα δρομολόγια λόγω προβλήματος στη σηματοδότηση

μετρό Ανθούπολη

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Για περίπου μία ώρα έκλεισαν τρεις σταθμοί της γραμμής 2 του μετρό, εξαιτίας προβλημάτων στη σηματοδότηση. Ειδικότερα, επρόκειτο για τους σταθμούς Ανθούπολη, Περιστέρι και Άγιο Αντώνιο.

Σύμφωνα με την ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ, η κυκλοφορία διεξάγεται κανονικά πλέον στη γραμμή 2 του μετρό.

Νωρίτερα, συνεργεία της ΣΤΑΣΥ βρίσκονταν στα σημεία για την αποκατάσταση του προβλήματος.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top