Στους 301 οι νεκροί από κορωνοϊό - Κατέληξε 49χρονη

Νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Σωτηρία»

κορωνοϊός

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Ακόμη ένας ασθενής έχασε τη μάχη με τον κορωνοϊό σήμερα, ανεβάζοντας τον αριθμό των θανάτων σε 301. 

Πρόκειται για μια 49χρονη, η οποία κατέληξε στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας του νοσοκομείου «Σωτηρία», το απόγευμα της Παρασκευής.

Κορωνοϊός: 287 νέα κρούσματα - Τα 158 εντοπίστηκαν στην Αττική

Σύμφωνα με πληροφορίες, νοσηλευόταν διασωληνωμένη από τις 30 Αυγούστου και είχε υποκείμενο νόσημα.

Νωρίτερα ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε 287 νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα μας το τελευταίο 24ωρο και τρεις θανάτους. 

Μαγιορκίνης: «Δεν ανησυχούμε ακόμα για τη διακοπή των δοκιμών του εμβολίου»

Την ίδια ώρα, ανησυχητική είναι η αύξηση των ασθενών που βρίσκονται σε ΜΕΘ. Πιο συγκεκριμένα 52 συμπολίτες μας νοσηλεύονται διασωληνωμένοι. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top