Γυναικολόγος ζήτησε φακελάκι από ασθενή για να τη χειρουργήσει

Συνελήφθη από τις Αρχές

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Ένας γιατρός συνελήφθη να παίρνει φακελάκι από ασθενή σε δημόσιο νοσοκομείο της Αττικής.

Πιο συγκεκριμένα, είχε προηγηθεί μια καταγγελία σύμφωνα με την οποία ο γυναικολόγος απαίτησε από την ασθενή 500 ευρώ ώστε να την χειρουργήσει.

Από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας σχηματίστηκε δικογραφία αυτόφωρης διαδικασίας σε βάρος ιατρού δημόσιου νοσοκομείου της Αττικής, για το αδίκημα της δωροληψίας υπαλλήλου.

Η σύλληψη του πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, μετά την παραλαβή του προσημειωμένου χρηματικού ποσού σε χώρο του νοσοκομείου. Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

Δείτε ολόκληρο το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top