Ανακοίνωση σχετικά με τους τρόπους που μπορούν να επικοινωνούν οι καταναλωτές του ρεύματος στις έκτακτες συνθήκες όπως αυτές διαμορφώνονται από την πανδημία, εξέδωσε ο ΔΕΔΔΗΕ.
Επτά μειώσεις φόρων για επιχειρήσεις και ιδιώτες λόγω κορωνοϊού
Oι πελάτες συγκεκριμένα όπως ανακοινώνεται από την εταιρεία, μπορούν να απευθύνονται όλο το 24ωρο στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11500 ή στον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500, ή εναλλακτικά, τις εργάσιμες ώρες, στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ, όπως αυτά είναι αναρτημένα στον ιστότοπο της εταιρείας ΕΔΩ.
Επιπλέον, για την υποβολή αιτήματος νέας σύνδεσης, ή άλλου αιτήματος σε υφιστάμενη παροχή, καθώς και για την αποστολή των εγγράφων σύνδεσης (πχ. ΥΔΕ - Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη κλπ.), οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των Περιοχών, οι οποίες είναι αναρτημένες στον ιστότοπο της Εταιρίας.
Για τον εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών που θα απαιτηθεί φυσική παρουσία του πελάτη - όπως για παράδειγμα υπηρεσίες που η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή/και την υπογραφή Σύμβασης Σύνδεσης - ο ΔΕΔΔΗΕ θα δέχεται μόνον κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.