Κορωνοϊός: 102 οι νεκροί στη χώρα - Απεβίωσε 86χρονη στην Αλεξανδρούπολη

Κατέληξε σήμερα το πρωί

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μία ακόμα γυναίκα έφυγε από τη ζωή από κορωνοϊό, αυξάνοντας τον αριθμό των θυμάτων στη χώρα μας στα 102. 

Απαγόρευση κυκλοφορίας: Ανακοινώνεται χαλάρωση των μέτρων μετά το Πάσχα

Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για μια 86χρονη γυναίκα που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης. 

Χθες, έχασε τη ζωή της μια 96χρονη γυναίκα, η οποία νοσηλευόταν στο ΝΙΜΤΣ.

Συγκλονίζει η μαρτυρία ασθενή με κορωνοϊό μέσα από το νοσοκομείο 

Ο καθηγητής λοιμωξιολογίας και εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας, Σωτήρης Τσιόδρας, ανακοίνωσε χθες 25 νέα κρούσματα. Ο συνολικός αριθμός των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων φτάνει τις 2.170, εκ των οποίων το 56,2 % είναι άνδρες. Το 25,6% των κρουσμάτων σχετίζεται με κάποιο ταξίδι στο εξωτερικό, ενώ το 40% ήρθε σε επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα.

Κορωνοϊός: 101 θάνατοι και 2.170 κρούσματα στην Ελλάδα

Στη ΜΕΘ νοσηλεύονται 76 συμπολίτες μας (εκ των οποίων οι 17 γυναίκες), ενώ εκτός ΜΕΘ βγήκαν 27 ασθενείς. Ο μέσος όρος ηλικίας των ασθενών στη ΜΕΘ είναι τα 68 έτη και το 80% έχει υποκείμενο νόσημα. 

Δείτε ολόκληρο το μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων του Star εδώ 

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top