Πτήση τρόμου από Αθήνα σε Κεφαλονιά – Αναταράξεις, αγωνία και λιποθυμίες

«Πανικοβληθήκαμε, περιμέναμε να ζήσουμε ή να πεθάνουμε»

Στιγμές τρόμου και αγωνίας έζησαν χθες οι επιβάτες της πτήσης 260 από Αθήνα με προορισμό την Κεφαλονιά ενώ σύμφωνα με το kefalonianews δύο επιβάτες λιποθύμησαν δεν άντεξαν και λιποθύμησαν.

Τα έντονα καιρικά φαινόμενα που έπληξαν τη χώρα είχαν ως αποτέλεσμα να καθυστερήσει περίπου τέσσερις ώρες η απογείωση του αεροπλάνου. Οι επιβάτες ήταν από τις 17:45 στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», αλλά μπόρεσαν να επιβιβαστούν στις 21:45, όταν οι συνθήκες κρίθηκαν κατάλληλες.

Ωστόσο η περιπέτειά τους δε σταμάτησε εκεί. Όπως καταγγέλλει στο star.gr o Παναγιώτης Λέζος που επέβαινε στο αεροπλάνο, δεν είχαν περάσει καλά καλά δέκα λεπτά από την απογείωση, όταν ο πιλότος τους ανακοίνωσε πως λόγω μηχανικής βλάβης έπρεπε να επιστέψουν στο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Τότε ήταν που ξεκίνησε το μαρτύριο για πλήρωμα και επιβάτες, καθώς οι αναταράξεις ήταν τόσο έντονες που το αεροπλάνο δεν μπορούσε να προσγειωθεί.

«Είχαμε φοβερές αναταράξεις» εξηγεί στο star.gr o κύριος Λέζος. «Μετά από 40 λεπτά απέτυχε η πρώτη προσπάθεια να προσγειωθεί και αναγκάστηκε να ξανασηκωθεί για άλλη μισή ώρα ίσως και παραπάνω».

Το kefalonianews αναφέρει ότι κατά την πρώτη προσπάθεια προσγείωσης το αεροπλάνο άρχισε να παλαντζάρει δεξιά-αριστερά χωρίς τελικά να καταφέρει να προσγειωθεί 35 λεπτά μετά την απογείωσή του. Στη συνέχεια ανέβηκε σε ύψος 5000 μέτρων, έφθασε μέχρι την Εύβοια και έριξε μέρος από τα καύσιμά του. 

Η δεύτερη προσπάθεια προσγείωσης ήταν επιτυχημένη, φέρνοντας ξανά το χρώμα στα πρόσωπα των επιβατών που παρακολουθούσαν σοκαρισμένοι τις αγωνιώδεις προσπάθειες του πιλότου.

«Περιμέναμε να ζήσουμε ή να πεθάνουμε»

Όπως εξηγεί στο star.gr o κύριος Λέζος, οι επιβάτες, μεταξύ των οποίων υπήρχαν και μικρά παιδιά, είχαν πανικοβληθεί. «Είχαμε σφίξει τα δόντια και περιμέναμε ή να ζήσουμε ή να πεθάνουμε».

Μάλιστα σημειώνει πως αν έπεφτε το αεροπλάνο «θα έπεφτε σε κατοικημένη περιοχή. Κάναμε κύκλους πάνω από την Αθήνα. Δεν κινδυνεύσαμε μόνο εμείς».

Τέλος δηλώνει πως τόσο σε εκείνον όσο και στους υπόλοιπους επιβάτες, τους έκανε πολύ κακή εντύπωση η συμπεριφορά της εταιρείας μετά το συμβάν, καθώς υπήρχε έλλειψη ενημέρωσης.


 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top