Γυναίκα έπεσε στο κενό από μπαλκόνι τρίτου ορόφου

Η αστυνομία ερευνά τις συνθήκες του περιστατικού

Ασθενοφόρο

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μια 62χρονη γυναίκα βρέθηκε στο κενό από το μπαλκόνι του 3ου ορόφου πολυκατοικίας στις Συκιές Θεσσαλονίκης. 

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η γυναίκα μεταφέρθηκε στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, όπου νοσηλεύεται διασωληνωμένη με τραύματα σε όλο της το σώμα. 

Το περιστατικό συνέβη λίγο μετά τα μεσάνυχτα, ενώ η αστυνομία ερευνά τις συνθήκες της πτώσης. Πάντως, έχει αποκλειστεί η εκδοχή της εγκληματικής ενέργειας. 
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top