Λαγκαδάς: Δεκάχρονοι τα «έσπασαν» σε νηπιαγωγείο και έβαλαν φωτιά στην αυλή

Οι τρεις ανήλικοι προκάλεσαν εκτεταμένες φθορές

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Γυαλιά καρφιά σε νηπιαγωγείο του Λαγκαδά τα έκαναν τρία παιδιά δέκα ετών.

Οι τρεις ανήλικοι μπήκαν από ένα ανασφάλιστο παράθυρο και έσπασαν έπιπλα, παιχνίδια και βιβλιοθήκες. Στη συνέχεια, έβαλαν φωτιά στην αυλή του νηπιαγωγείο.

Σύμφωνα με το lagadas.net, το περιστατικό έγινε γνωστό μετά από καταγγελία της προϊσταμένης του νηπιαγωγείου στο τμήμα ασφαλείας Λαγκαδά. Τα τρία αγόρια εντοπίστηκαν και αφέθηκαν ελεύθερα. 

Ωστόσο σε βάρους τους σχηματίστηκε δικογραφία. 

Το νηπιαγωγείο θα παραμείνει κλειστό για λίγες ημέρες μέχρι να αποκατασταθούν οι ζημιές. Για το περιστατικό ενημέρωθηκαν οι γονείς των τριών αγοριών.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top