Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 

Πρωταγωνιστούν η ομορφιά , η κορυφαία ποιότητα και  πολυτέλεια 

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 

Η Mercedes σε μια προσπάθεια να καλύψεις τις ανάγκες όσων επιθυμούν να αγοράσουν μια λιμουζίνα με «μαζεμένες» διαστάσεις δημιούργησε ένα πανέμορφο αυτοκίνητο που μόνο που το βλέπεις σου ξυπνάει τις αισθήσεις. Μιλάμε για την Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT με το ήπιο υβριδικό σύστημτο οποίο βελτίωσε ακόμη περισσότερο τις πολύ καλές  επιδόσεις που είχε. 

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 
Οι άνθρωποι της Mercedeς έκαναν μια σοφή κίνηση. Πήρε την πετυχημένη A Class της έδωσε  3,5 εκατοστά μεγαλύτερο μετατρόχιο και στους δύο άξονες. Με διαστάσεις μήκος 4,69 m (+5 cm σε σχέση με την A Class, πλάτος 1,83 m (+5 cm) και ύψος 1,44 m (-2 cm), και μεγαλύτερο κατά 3 εκ. μεταξόνιο που φτάνει τα 2,73 m,  η Mercedes CLA  έχει αποκτήσει την εμφάνιση μιας λιμουζίνας, με πιο άγρια εμφάνιση, η οποία αποτυπώνεται κυρίως στους φουσκωμένους θόλους των φτερών.

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 

Η CLA στην τελευταία ανανέωση της απέκτησε ακόμη πιο δυναμική εμφάνιση χάρη στην ανασχεδιασμένη μάσκα με το μοτίβο αστεριών στην θέση της γρίλλιας και στον επίσης ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Το χαμηλό ρύγχος, το κυρτό καπό με τα δύο χαρακτηριστικά κάθετα νεύρα και οι στάνταρ προβολέις LED High Performance με τα νέα γραφικά, συμπληρώνουν  το εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 

Στο πλαινό μέρος ξεχωρίζει η έντονη κλίση του πίσω παραθύρου, που δένει αρμονικά με τον τρίτο όγκο ενώ οι πανέμορφες ζάντες της AMG με τα φαρδιά ελάστικά διαστάσεων 225/45/R18  «γεμίζουν» τους θόλους των φτερών.

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 

Στο πίσω μέρος το αυτοκίνητο δείχνει πιο πλατύ από ότι είναι, χάρη στα μακρόστενα κομψότατα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και στις νικελωμένες  τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης οι οποίες τονίζουν και τις σπορ καταβολές της.

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 

Όλες αυτές οι σχεδιαστικές λεπτομέρειες έχουν αντίκρυσμα στον συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) 0.23, ο οποίος είναι κορυφαίος  στην κατηγορία. Το πακέτο  AMG Styling αλλάζει εντελώς την εμφάνιση του αυτοκινήτου κάνοντας την πιο άγρια.

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 

Περιλαμβάνει μπροστινή ποδιά AMG με μπροστινό splitter σε χρώμιο, πλευρικές επενδύσεις μαρσπιέ AMG και πίσω ποδιά AMG με πλαίσια απολήξεων εξάτμισης και διακοσμητικό στοιχείο σε χρώμιο, μάσκα με μοτίβο Mercedes-Benz σε χρώμιο, με κεντρικό αστέρι Mercedes και μονή γρίλια με ένθεμα χρωμίου, διακοσμητικές λωρίδες ακμής και γραμμής παραθύρων σε πολύ γυαλιστερό αλουμίνιο και ζάντες αλουμινίου AMG 45,7 cm (18 ιντσών) σχεδίασης 5 διπλών ακτίνων.

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 
Κορυφαία ποιότητα στο εσωτερικό με μαλακά πλαστικά και άψογη συναρμογή. Η πολυτέλεια τονίζεται από τα νέα μπάκετ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα,,ντυμένα με συνδυασμό τεχνητού δέρματος Artico και ποιοτικόατου μαύρου υφάσματος. Στο αυτοκίνητο της δοκιμής το ταμπλό  ήταν καλυμμένο με δέρμα ραμμένο με κόκκινη κλωστή.

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 

Πάνω στο ταμπλό  δεσπόζει η μακρόστενη οθόνη η οποία ουσιαστικά αποτελείται από  μεγάλες οθόνες 10,25i ιντσών. Η μια είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με τις πολλές παραμετροποιήσεις οι οποίες αλλάζουν μέσω μπουτόν αφής στο πολυλειτουργικό τιμόνι.Η δεύτετρη οθόνη αφής αφορά την προβολή του συστήματος infotaiment ΜΒUX  με το οποίο «συνομιλούμε»  λέγοντας το γνωστό πλέον κααι πρωτοποριακό «Hey Mercedes».

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 

Η Mercedes το εφάρμοσε πρώτη και μετά ακολούθησαν και οι υπόλοιποι με κάποιες διαφοροποιήσεις ενώ μέσω της οθόνης αφής γίνεται και ο χειρισμός των υπολοίπων ηλεκτρονικών συστημάτων όπως είναι τα προγράμματα οδήγησης και τα συστήματα ασφαλείας. Στα συν είναι και η αναγνώριση χειρονομιών.

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 

Εδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι διαθέτει έναν εντυπωσιακό εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το σύστημα Highbeam Assist, την  περιμετρική κάμερα οπισθοπορείας. Η παρουσία της κρίνεται απαραίτητη καθώς η ορατότητα προς τα πίσω είναι αρκετά περιορισμένη επειδή οι πίσω κολώνες είναι φαρδίες σε συνδυασμό με την κλίση της οροφής.

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 

Την ίδια στιγμή οι στρογγυλοί φωτιζόμενοι  αεραγωγοί που θυμίζουν τουρμπίνες αεροσκαφών δίνουν μια μοναδική εικόνα που δεν συναντάμε σε άλλο μοντέλος αυτής της κατηγορίας.εντυπωσαική είναι και η λειτουργία στην κεντρική οθόνη μέσω της οποίας μπορείς να αλλάξεις τον εσωτερικό ατμοσφαιρικό φωτισμό του αυτοκινήτου κατά το δοκούν.

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 
Το μενού των συστημάτων ασφαλείας είναι ιδαίτερα πλούσιο και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: Ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, ενεργή υποβοήθηση πέδησης, ενεργό σύστημα υποβοήθησης απόστασης DISTRONIC που προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος στην ταχύτητα άλλων προπορευόμενων οχημάτων που κινούνται πιο αργά και σύστημα υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 
 Όσον αφορά την εργονομία η Mercedes διατήρησε τον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων στην κολώνα του τιμονιού .Με αυτό τον τρόπο πέρα από την πρακτικότητα, έχει απλευθερωθεί χώρος στην κεντρική κονσόλα για ποτηροθήκες και ένα μεγάλο και για ένα βαθύ ντουλάπι.

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 

Οι χώροι για τους επιβάτες είναι καλοί ενώ η φιλοσοφία του αμαξώματος προσφέρει χώρο αποσκευών στα 460 λίτρα, με την πρόσβαση να γίνεται μέσω ενός σχετικά στενού ανοίγματος

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 
Στην «καρδιά» της  Mercedesz CLA 200 MHEV 7G-DCT -αν και υπάρχει το σήμα 200 πίσω- ο κινητήρας δεν είναι δίλιτρος αλλά μόλις 1,33 λίτρα. Μιλάμε για έναν δοκιμασμένο υπερτροδοδοτούμενο βενζινοκινητήρα ,άμεσου ψεκασμού, προιόν εξέλιξης της  Renault-Mitshubishi- Nissan ο οποίος αποδίδει 163 ίππους και ροπή 270 Nm από τις 1.200 έως τις 4.000 σ.α.λ. Στον κινητήρα συμπαραστέκεται  ένα σύστημα Mild Hybrid 48V της Mercedes με την κωδική ονομασία  EQ Boost .

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 

Διαθέτει  μια ηλεκτρογεννήτρια διπλής δράσης (γεννήτρια / ηλεκτροκινητήρας) η οποία είναι συνδεδεμένη κατευθείαν  στον σφόνδυλο δίνοντας επιπλεόν ισχύ 13 ίππων  και ροπή 10Νm ροπής. Ουσιαστικά υποβοηθά τον βενζινοκινητήρα στις χαμηλές στροφές από 1.100 έως τις 2.800 σ.α.λ. μέχρι να πάρει την σκυτάλη το τούρμπο.

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 

Όταν αφήνεις το πόδι σου από το γκάζι το σύστημα EQ Boost λειτουργεί σαν ηλεκτρογεννήτρια η οποία φορτίζει μία μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου ωφέλιμης χωρητικότητας 0,52 kWh, η οποία είναι τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκλευών. Για την μεταφορά της ισχύος στους τροχούς υπάρχει ένα αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων με την ονομασία  7G-DCT που διαθέτει ομαλή λειτουργία.

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 

Στην διάθεση μας υπήρχαν τα προγράμματα οδήγησης  DYNAMIC SELECT: Individual, Sport, Comfort και Eco, μέσω των οποίων ρυθμίζεται η απόκριση του κινητήρα, η ταχύτητα αλλαγών του διπλοσύμπλεκτου κιβωτίου, αλλά και η αίσθηση του συστήματος  διεύθυνσης. Οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται στον σωστό χρόνο με ανεπαίσθητο τρόπο, κρατώντας χαμηλά τις στροφές του μοτέρ.

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 

Βέβαια όταν επιλέξεις το Sport πρόγραμμα οιδήγησης τα πράγματα αλλάζουν, καθώς αλλάζει και η χαρτογράφηση του κινητήρα με το στροφόμετρο να «κοκκινίζει» και τις σχέσεις του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων να «πέφτουν» πιο γρήγορα.  

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 

Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικότατες με  τα 0-100 χλμ./ώρα να  έρχονται σε 8,4 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 229 χλμ./ώρα.Βέβαια για μεγαλύτερη συμμετοχή από τον οδηγό, υπάρχουν και τα paddles πίσω από το πολυλειτουργικό δερμάτινο τιμόνι.  

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 

Και όλα αυτά από ένα κινητήρα ο οποίος όπως είπαμε είναι μόλις 1,33 λίτρα.  Η επιλογή του Sport προγράμμτος οδήγησης ανεβάζει την μέση κατανάλωση στα 7,5 λίτρα ανά 100 χλμ. τιμή αποδεκτή με βάση τις επιδόσεις του αυτοκινήτου.Επιλέγοντας το οικονομικό πρόγραμμα οδήγησης  σε συνδυασμό με το όφελος του ήπια υβριδικού συστήματος EQ Boost και την λειτουργία coasting του κινητήρα στις χαμηλές στροφές η μέση κατανάλωση δεν ξεπέρνά τα 6 λίτρα.   

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 
Η διάταξη των αναρτήσεων της Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT με γόνατα MacPherson μπροστά,  με υδραυλικά bump stops και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και σε ποσοστό  10% πιο σκληρές αντιστρεπτικές ράβδους σε σχέση με την A Class είναι προσανατολισμένες στην σπορ οδήγηση. Η συνολική διαδρομή των αμορτισέρ είναι μειωμένη κατά 10 χιλιοστά χαμηλώνοντας με αυτό τον τρόπο το κέντρο βάρους της CLA 200 MHEV 7G-DCT.

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 

Μάλιστα γίνονται ακόμη πιο σκληρές στην επιλογή Sport στα προγράμματα οδήγησης. Την ίδια στιγμή το στιβαρό πλαίσιο σε συνδυασμό με τα ελαστικά  διαστάσεων  225/45-R18 και τα μεγαλύτερα μετατρόχια εμπρός και πίσω (63/55mm), προσφέρουν υψηλή ποιότητα κύλισης με απόλυτα μειωμένες κλίσεις στις στροφές. Μπορείς να κινηθείς με πολύ γρήγορους ρυθμούς σε κλειστές στροφές διατηρώντας τον πλήρη έλεγχο και με το σύστημα διεύθυνσης να δίνει συνεχώς πληροφόρηση.

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 

Στον ανοιχτό δρόμο η Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT αποδείχθηκε ευθύβολη και ταξιδιάρικη με εξαιρετική ποιότητα κύλισης η οποία γίνεται αντιληπτή και στους υπόλοιπους επιβάτες. Το σύστημα πέδησης με αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς δίσκους πίσω, αποδείχθηκε αποδοτικό και ανθεκτικό ακόμα και υπό σκληρή πίεση. 

Test drive: Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT 
Και πάμε στο δια ταύτα. Η Mercedes-Benz CLA 200 MHEV 7G-DCT είναι ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο με πλουσιότατο εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας. Η ποιότητα κατασκευής είναι σε κορυφαία επίπεδα, οι επιδόσεις με βάση τον κυβισμό του κινητήρα,είναι εντυπωσιακές όπως και η οδική της συμπερφορά. Επιπλέον το αστέρι που δεσπόζει στην μάσκα προσδίδει κύρος στον ιδιοκτήτη της. Για να την αποκτήσετε χρειάζεστε από 51200 ευρώ για την βασική έκδοση η οποία  με βάση τον εξοπλισμό μόνο...βασική δεν είναι.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΜΑΣ
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top