Τα ελαστικά της... νίκης στην πίστα της Suzuka

Ο Max Verstappen πέτυχε τρίτη συνεχόμενη νίκη

Τα ελαστικά της... νίκης στην πίστα της Suzuka

Ο Max Verstappen πρόσθεσε άλλο ένα μαργαριτάρι στη σειρά νικών του, με μια επίδοση που δεν επιδέχονταν αμφισβήτηση στο Ιαπωνικό Grand Prix. Αυτή ήταν η τρίτη συνεχόμενη νίκη του Ολλανδού στη Suzuka και η 57η στην καριέρα του. Ο Sergio Perez εξασφάλισε ότι η Red Bull θα πετύχει για 3η φορά φέτος το 1-2. Συνολικά για την ομάδα ήταν η 31η φορά που έκανε το 1-2 στην ιστορία της. Ο Carlos Sainz τερμάτισε τρίτος, επιτυγχάνοντας την 3η του παρουσία στο στο βάθρο σε ισάριθμους αγώνες φέτος, αφού έχασε τη Τζέντα επειδή αφαίρεσε την σκωληκοειδίτιδά του. Για την Ferrari ήταν το 25ο βάθρο της ιστορίας της στο Ιαπωνικό Grand Prix, η μόνη ομάδα που έχει περισσότερα (27) είναι η McLaren. 

Ο Max Verstappen πέτυχε τρίτη συνεχόμενη νίκη στη πίστα της Suzuka

Τα ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν   

Στην εκκίνηση λίγοι περισσότεροι από τους μισούς οδηγούς επέλεξαν τη μέση γόμα (όλοι στην πρώτη δεκάδα εκτός από τον Alonso, και επιπλέον από τις πιο πίσω θέσεις οι Ricciardo, Tsunoda και Zhou) ενώ οι υπόλοιποι έβαλαν τη μαλακή γόμα. Ωστόσο, η κόκκινη σημαία στον πρώτο γύρο έδωσε την ευκαιρία σε κάποιους οδηγούς να αλλάξουν γόμα (οι Mercedes, Alpine, αλλά και οι Sargeant, Tsunoda και Zhou). Οι δυο οδηγοί της Mercedes πήγαν από τη μέση γόμα στη σκληρή γόμα, οι Alpine αλλά και ο Sargeant με τη Williams πήγαν από τη μαλακή γόμα στη μέση γόμα ενώ ο Tsunoda (Racing Bulls) και ο Zhou (Sauber) έβγαλαν τη μέση γόμα και έβαλαν τη μαλακή γόμα.

Ο Max Verstappen πέτυχε τρίτη συνεχόμενη νίκη στη πίστα της Suzuka

Η επανεκκίνηση σήμαινε ότι ο αγώνας ουσιαστικά ήταν μικρότερος κατά δύο γύρους, καθώς προσμέτρησαν ο αρχικός πρώτος γύρος και ο γύρος σχηματισμού για τη δεύτερη εκκίνηση. Οι ομάδες επέλεξαν ποικίλες επιλογές στρατηγικής τόσο ως προς τον αριθμό των πιτ στοπ όσο και ως προς τη χρήση των διαθέσιμων γομών. Πιο δημοφιλής γόμας αποδείχτηκε η C1 (545 γύροι, 60%), με τη C2 να ακολουθεί (281 γύροι, 31%) με ελάχιστη διαφορά ως προς την πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης. Ενώ η σκληρή και η  μέση γόμα ήταν οι πιο δημοφιλείς, η μαλακή γόμα (81 γύροι, 9% του συνόλου) έπαιξε το δικό της ρόλο είτε στην αρχή είτε στο φινάλε παρά το γεγονός ότι παρουσίαζε σημαντική πτώση απόδοσης, λόγω τοπικής υπερθέρμανσης 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top