Νίκη του Max Verstappen στην Formula 1 GP Μεγάλης Βρετανίας 2023

Η στρατηγική που ακολούθησε στα ελαστικά Pirelli

Νίκη του Max Verstappen στην Formula 1 GP Μεγάλης Βρετανίας 2023

Άλλη μια νίκη για τον παγκόσμιο πρωταθλητή Max Verstappen, που είναι η κυρίαρχη δύναμη σήμερα μαζί με το μονοθέσιο της Red Bull Racing. Αυτή ήταν η δεύτερη νίκη του Max στο Σίλβερστον, μετά από το επετειακό Grand Prix Formula 1 70th Anniversary που πραγματοποιήθηκε εδώ το 2020. Ο Ολλανδός δεν προβληματίστηκε σε καμία φάση του αγώνα αν και ξαφνιάστηκε από την ταχύτητα του Lando Norris με τη McLaren που εκκινούσε δίπλα του.

Μόλις ανέκτησε την πρωτοπορία, ο Ολλανδός κινήθηκε χωρίς προβλήματα, ακόμη και μετά την επανεκκίνηση στον 39ο γύρο. Οι διαφορές μηδενίστηκαν όταν η Haas του Kevin Magnussen έμεινε και βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας. ωσότου να απομακρυνθεί το μονοθέσιο από την πίστα. Προς μεγάλη χαρά της πλειοψηφίας των θεατών – 480.000 ρεκόρ για αυτή την πίστα – ο Verstappen πλαισιώθηκε στο βάθρο από δύο Βρετανούς οδηγούς, τον προαναφερθέντα Norris και τον Lewis Hamilton. Ο οδηγός της Mercedes ωφελήθηκε από την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας.

Νίκη του Max Verstappen στην Formula 1 GP Μεγάλης Βρετανίας 2023

Επικράτησε η στρατηγική μιας αλλαγής αλλά η μαλακή γόμα αποδείχθηκε πιο δημοφιλής από τις προβλέψεις . Τα μόνα μονοθέσια που δεν χρησιμοποίησαν τη γόμα C3 ήταν οι δύο Ferrari και οι δύο McLaren.Η δημοφιλέστερη γόμα κατά τη διάρκεια του Grand Prix ήταν η C2, που διένυσε 485 γύρους, το 50% του συνόλου. Η C3 ήταν δεύτερη (337 γύροι, 34,74%), ενώ η C1 περιορίστηκε σε λιγότερη χρήση (148 γύροι, 15,26%).

Οι 28 γύροι του Russell ήταν η μεγαλύτερη απόσταση με τη μαλακή γόμα, ενώ με τη μέση γόμα, οι Verstappen, Hamilton, Norris και Alonso διένυσαν 33 γύρους. Αντίστοιχα ο Bottas συμπλήρωσε 32 γύρους με τη σκληρή γόμα.

Οι ταχύτεροι γύροι με την κάθε γόμα ήρθαν αφού τα ελαστικά είχαν κάνει δέκα ή περισσότερους γύρους. Για την σκληρή C1, τον ταχύτερο χρόνο (1.30.543) σημείωσε ο Norris στον 43ο γύρο με ένα σετ ελαστικών που χρησιμοποιούσε για 10 γύρους. Ο Russell ήταν ταχύτερος με τη μέση γόμα C2 (1.31.124) στον 13ο γύρο χρήσης της, ενώ ο ταχύτερος γύρος αγώνα επετεύχθη από τον Verstappen με 1.30.275 με τη μαλακή γόμα C3 στον 11ο γύρο του δεύτερου μέρους αγώνα. Να σημειωθεί επίσης ότι μετά τα pit stop των Russell και Verstappen, ο ρυθμός του αγώνα οριοθετήθηκε για πέντε γύρους από το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top