Οδηγούμε το νέο Nissan Micra 1.0T 92 ίπποι 

Ελκυστικό με μεγάλα προσόντα

Nissan Micra 1.0T 92 ίπποι δοκιμή

Το Nissan Micra στην πέμπτη του γενιά έγινε ακόμη πιο ελκυστικό καθώς υποβλήθηκε σε μερικές αισθητικές επεμβάσεις που το έκαναν ακόμη πιο μελκυστικό αλλά και πιο "καθαρό" καθώς ο αποδοτικός κινητήρας υποβλήθηκε σε τροποποιήσεις έτσι ώστε να πληροί τις νέες πιο αυστηρές προδιαγραφές περί ρύπων. Στην δοκιμή μας αποδείχθηκε ότι παρά τους 8 λιγότερους ίππους σε σχέση με πριν οι επιδόσεις παραμένουν ικανοποιητικότατες ,καθώς το μοτέρ αποδείχθηκε πιο ροπάτο και πιο οικονομικό σε καύσιμο.


Η αλήθεια είναι ότι σχεδιαστικά το Micra βρίσκεται ακόμη και σήμερα πιο μπροστά από αρκετούς ανταγωνιστές του . Άλλωστε όταν πρωτοπαρουσιάστηκε στα τέλη του 2016, όλοι έμειναν με το στόμα ανοιχτό καθώς δεν πίστευαν ότι το φουτουριστικό πρωτότυπο που είχε παρουσιαστεί νωρίτερα θα πατούσε στους δρόμους με λίγες αλλαγές. Ακόμη και σήμερα να έβγαινε πάλι θα ήταν σύγχρονο.


Οι Ιάπωνες όμως θέλησαν να φρεσκάρουν λίγο την εμφάνιση του έτσι όπως προστάζει η...μόδα, με την διαφορά ότι οι σχεδιαστικές πιναλιές είναι μάλλον δυσδιάκριτες .Έτσι συναντάμε πλέον μια εντονότερη V-μάσκα η οποία το κάνει πιο επιθετικό αλλά μέχρι εδώ.

Η επιπλέον προσθήκη στην γκάμα μιας νέας έκδοσης της δοκιμής μας N-Sport με φώτα full LED ,  γυαλιστερά μαυρα φινιρίσματα μπροστά και πίσω και στα πλευρά, με 17άρες ζάντες  αλουμινίου black Perso με  επενδύσεις από Alcantara, τόσο στο ταμπλό όσο και στα καθίσματα, καλύπτει τους πιο...ανήσυχους.  


Εσωτερικά δεν είχαμε αλλαγές και γιατί να κάνουν άλλωστε. Ποιοτικά είναι σε υψηλά επίπεδα, με το μαλακό αφρώδες υλικό που «ντύνει» το ταμπλό  να δίνει ευχάριστη νεανική όψη. Υπάρχει μια 5άρα οθόνη ανάμεσα στα όργανα , εμνώ στην κεντρική οθόνη αφής των 7 ιντσών κυριαρχεί το νέο  σύστημα ψυχαγωγίας κι συνδεσιμότητας  NissanConnect με Apple CarPlay και το  Android Auto.

Υπάρχει πλήρης ενσωμάτωση του smartphone σας με το αυτοκίνητο ενώ υπάρχει και η δυνατότητα  ενημέρωσης του  λογισμικού με τη μέθοδο Over The Air (OTA).

Διαθέσιμη είναι και η νέα «πλοήγηση από Πόρτα σε Πόρτα» (Door to Door Navigation)  μέσω της της οποίας μπορείτε να προγραμματίσετε την διαδρομή που  θέλετε  μέσω του smartphone σας από το σπίτι σας με το  TomTom Premium Traffic να σας δείχνει σε σε πραγματικό χρόνο την κίνηση στον δρόμο. Οι επιβάτες δεν θυα παραπονεθούν από τους χώρους ενώ για τις αποσκευές τους υπάρχουν διαθέσιμα 300 λιτρα στο πορτμπαγκάζ. 


Όμως η σημαντικότερη αλλαγή έγινε κάτω από το καπό του Micra. To μοτέρ έχασε 8 ίππους και πήγε από τους 100 στους 92 ίππους  στις 5000 σ.α.λ. λόγω  προσαρμογής στις νέες αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπως όπως είπαμε. Στην πράξη όμως δεν φαίνεται. Θα μπορύσαμε μάλιστα ότι στο πάτημα του γκαζιού μας φάνηκε πιο "ζωντανός"ειδικά μέσα στην πόλη . Αυτό οφείλεται στο ότι  η ροπή  των 160 Nm προσφέρεται από τις 2.000-3.750 σ.α.λ., δηλαδή 750 σ.α.λ. χαμηλότερα από την προηγούμενη έκδοση με τους 100 ίππους. Στα συν και το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με τις 5 σχέσεις, με την τελευταία να είναι πιο μακριά προς όφελος της οικονομίας. Η Nissan υπόσχεται με στάνταρ το σύστημα star&stop η μέση κατανάλωση να είναι στα 5,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σύμφωνα με τα  πρότυπα δοκιμών WLTP.

Με βαρύ το δεξί ποδαράκι και ανοιχτό συνέχεια τον κλιματισμό λόγω της αφόρητης ζέστης  η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 7 με 7,5 λίτρα. Ένα απογευματάκι που είχε δροσιά και με αμυντική οδήγηση πλησιάσαμε πολύ την μέση εργοστασιακή κατανάλωση. Όσον αφορά τις επιδόσεις τα 0-100 χιλιόμετρα έχρονται σε 11,8 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 178 χιλιόμετρα. Το ανανεωμένο Nissan Micra 1.0Τ με τους 92 ίππους εκπέμπει 125 γρμ./χλμ. CO2, τιμή που μεταφράζεται σε τέλη κυκλοφορίας 80 ευρώ.Σε τελική ανάλυση λιγότεροι ίπποι , ικανοποιητικότατες επιδόσεις και περισσότερη οικονομία.  


Στον δρόμο τώρα το Micra χάρη στο στιβαρό πλαίσο και την ρύθμιση της ανάρτησης και την θετική αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης αποδείχθηκε όχι μόνο ασφαλές αλλά και ευχάριστο και προβλέψιμο στην οδήγηση, πλεονεκτήματα που είναι απαράιτητα στην κατηγορία. Όμως δεν  κινηθήκαμε μόμο μέσα στην πόλη αλλά και στον ανοιχτό δρόμοα καθώς κάναμε και  τα ταξιδάκια μας.

Το Micra στον αυτοκινητόδρομο, με ταχύτητα κοντά στην τελική αποδείχθηκε ευθύβολο, ανεπηρέαστο από τους πλευρικούς ανέμους και ήσυχο για τους επιβάτες. Τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και τα αποτελεσματικά φρένα συμπληρώνουν το πακέτο κάνοντας το  Micra ....Mega. 


Σε τελική ανάλυση το αναβαθμισμένο Micra είναι πιο "καθαρό" στους ρύπους, αποδείχθηκε πιο οικονομικό ενώ συνοδεύεται από την γνωστή αντοχή στον χρόνο που συνοδεύει όλα τα μοντέλα της εταιρείας. Με τιμές που ξεκινούν από 14990 ευρώ για την έκδοση Energy , 15590 ευρώ για την Accenta, 17390 ευρώ για την νέα έκδοση N-Sport και 18290 ευρώ για την πλουσιότατη Τechna το Micra υπόσχεται να σας συντροφεύει χωρίς προβλήματα για πολλά -πολλά χρόνια. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top