Το BMW Group "κρατάει" παρά την πανδημία 

Δείτε τα μελλοντικά της σχέδια

BMW οικονομικά αποτελέσματα σχέδια κορωνοϊός

Έχοντας ολοκληρώσει ήδη το 1ο εξάμηνο της χρονιάς, το BMW Group παραμένει στη σωστή πορεία για την επίτευξη των στόχων του 2020. Μετά την εφαρμογή ελεγχόμενων περικοπών σε πολλά από τα εργοστάσιά του το Μάρτιο, ως αποτέλεσμα της αναμενόμενης πτώσης στην παγκόσμια ζήτηση, το Group ξεκίνησε μία συντονισμένη επανεκκίνηση της παραγωγής το 2ο τρίμηνο. Από τα μέσα Ιουνίου, όλες οι μονάδες παραγωγής λειτουργούν στο κανονικό τους πρόγραμμα. Παρόλα αυτά, η καλή σχέση κόστους / απόδοσης και η διαχείριση ρευστότητας παραμένουν αποφασιστικοί παράγοντες για τον άριστο έλεγχο των συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού.
Όπως έχει προηγουμένως ανακοινωθεί, το Group στοχεύει να επενδύσει πάνω από 30 δισεκ. ευρώ σε έρευνα & εξέλιξη μέχρι το 2025 με σκοπό να επεκτείνει το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα σε επίπεδο καινοτομίας.

Οι δαπάνες του Group στον τομέα έρευνας & εξέλιξης που ανήλθαν σε 2,73 δισεκ. ευρώ παρέμειναν σε υψηλό επίπεδο το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους (2019: 2,79 δισεκ. ευρώ -2,2%). Το ποσό αυτό περιλαμβάνει δαπάνες για τη συνεχιζόμενη στρατηγική εξηλεκτρισμού και ειδικότερα, για την εξέλιξη του BMW iNEXT. Όπως έχει ήδη αναφερθεί, κεφαλαιακές δαπάνες σε ακίνητα, εργοστάσια και εξοπλισμό και λοιπά άϋλα περιουσιακά στοιχεία πραγματοποιούνται εξαιρετικά στοχευμένα και βάσει προτεραιοτήτων. Οι συνολικές δαπάνες για το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς ανήλθαν σε 1,47 δισεκ. ευρώ (2019: 2,17 δισεκ. ευρώ, -32,1%).


Ο δεύτερος στρατηγικός στόχος του Group είναι η βιωσιμότητα. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, το διοικητικό συμβούλιο έθεσε κάποιους μακροπρόθεσμους στόχους. Για πρώτη φορά σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής των προϊόντων του – από την εφοδιαστική αλυσίδα μέχρι την παραγωγή και το στάδιο του τέλους ζωής ενός οχήματος, το BMW Group έχει θέσει σαφείς στόχους για τη μείωση των εκπομπών CO2 μέχρι το 2030. Όλο αυτό το διάστημα, οι εκπομπές CO2 ανά όχημα πρόκειται να μειωθούν σημαντικά κατά ένα τρίτο τουλάχιστον μέχρι το 2030 συγκριτικά με τα επίπεδα του 2019.


Το BMW Group είναι ήδη κορυφαίος κατασκευαστής ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Μέχρι τα τέλη του 2021, θα προσφέρει πέντε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μαζικής παραγωγής με τη μορφή των BMW i 3, MINI Cooper SE , BMW iX 3, BMW iNEXT και BMW i 4. Η επόμενη γενιά της BMW Σειράς 7 θα σηματοδοτήσει ένα ακόμα σημαντικό ορόσημο. Το μοντέλο ναυαρχίδα της μάρκας BMW θα διατίθεται με τέσσερις διαφορετικούς τύπους συστημάτων κίνησης, δηλαδή ιδιαίτερα αποδοτικές εκδόσεις diesel και βενζίνης, ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης και για πρώτη φορά, ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο BEV. Μέχρι το 2023, το BMW Group σκοπεύει να έχει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στο δρόμο – από τα οποία τα μισά θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

 Όπως έχει ήδη αναφερθεί, στην πρόβλεψη δεν περιλαμβάνονται οι εξής παράγοντες: παρατεταμένη, βαθιά ύφεση σε κύριες αγορές πωλήσεων, μία ακόμα πιο έντονη κυκλική πτώση στην Κινεζική οικονομία εξ αιτίας της ύφεσης σε άλλους τομείς της οικονομίας, σημαντικές διαταραχές στην αλυσίδα εφοδιασμού εξ αιτίας ακόμα μεγαλύτερου ανταγωνισμού, πιθανή εκδήλωση ενός δεύτερου κύματος πανδημίας και τα σχετικά περιοριστικά μέτρα. Το BMW Group παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και παραμένει σε πλήρη ετοιμότητα για να ενεργήσει άμεσα και αποτελεσματικά.

 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top