Δοκιμάζουμε το νέο VW  T-Cross 1.0 TSI 95PS LIFE 

Ανακάτεψε την ...τράπουλα  

VW  T-Cross 1.0 TSI 95PS LIFE δοκιμή τεστ

Η VW χρειαζόταν ένα μοντέλο που να τοποθετείται στην βάση των επιτυχημένων  T-Roc, Tiguan και Touareg. Έτσι δημιούργησε το νέο  T-Cross το οποίο δείχνει ότι έχει όλα τα προσόντα για να αναδειχθεί best seller στην κατηγορία του.Τα βασικά του προσόντα είναι  το όνομα VW ,οι κυπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες , η προσιτή τιμή και ο πλούσιος  εξοπλισμός από την βασική έκδοση. Η Ελληνική αντιπροσωπεία μας παραχώρησε για δοκιμή την έκδοση με τον 1.000άρη TSI των 95 ίππων που "ανακάτεψε την τράπουλα" στην κατηγορία των SUV. 


Το σλόγκαν που το ακολουθεί  είναι “I am Practical”  και αφορά τους παίκτες της ομάδας χόκευ, Grizzlys Wolfsburg. οι οποίοι χρειάζονταν  μεγάλους χώρους για να ...βολευτούν .Τον βρήκαν στο  T-Cross το οποίο 'παταέι' στο μεταβλητό πλαίσιο MQB. Όσον αφορά  τις διαστάσεις, το μήκος του  είναι μικρότερο κατά 12 εκατοστά από το T–Roc, φτάνοντας τα 4.108 χλστ., το ύψος είναι στα 1.584 χλστ. και το πλάτος στα 1.760 χλστ.
Η σχεδίαση του "φωνάζει" από μακρυά ότι ανήκει  στην οικογένεια της VW. Μπροστά ξεχωρίζει η μάσκα που παραπέμπει στο μεγαλύτερο Tiguan, η οποία "δένει" αρμονικά με τα  φωτιστικά σώματα τεχνολογίας  LED .

Στο πίσω μέρος μας άρεσε ιδαίτερα η οριζόντια αντανακλαστική σκούρα  λωρίδα η οποία είναι  στο ίδιο  μέγεθος με τα φώτα καθώς σχηματίζουν ένα εννιαίο τμήμα. Την ίδια στιγμή η αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 180 χλστ.  και τα πλαστικά προστατευτικά που βρίσκονται χαμηλά ,περιμετρικά του αμαξώματος προσδιορίζουν τον SUV χαρακτήρα του οχήματος.

 
Περνώντας στο εσωτερικό, βλέπεις ότι το  περιβάλλον  είναι οικείο και γνώριμο . Τα πλαστικά είναι σκληρά και αυτό μπορεί να'ενοχλήσει' κάποιους. Είναι όμως πολύ καλά συναρμολογημένα και μοιάζουν σαν να είναι ένα εννιαίο κομμάτι που δεν ακούγεται όταν  περνάς πάνω από κακοτράχαλα οδοστρώματα.

Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μια έγχρωμη οθόνη 8 ιντσών όπου προβαλλονται οι ηλεκτρονικές λειτουργίες του αυτοκινήτου με τις δυνατότητες συνδεσιμότητας Στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας υπήρχε και ψηφιακός πίνακας οργάνων  . Εδώ πρέπει  να σταθούμε όπως είπαμε και στην αρχή στον εντυπωσιακό εξοπλισμό στην βασική έκδοση Life .Περιλαμβάνει τις γνωστές ηλεκτρικές ευκολίες, ESP,έξι αερόσακους, σύστημα  αναγνώρισης πεζών και αυτόματου φρεναρίσματος , ενεργό σύστημα  διατήρησης λωρίδας, αισθητήρα τυφλού σημείου, κάμερα οπισθοπορείας, Hill Start Assist, air condition, σύστημα πολυμέσων προβολείς ομίχλης, αλουμινένιες ζάντες 16 ιντσών, αυτόματη ενεργοποίηση φώτων. ασύρματη φόρτιση κινητού,Σημειώστε ακόμη και κάτι βασικό  Τα συστήματα ασφαλείας που μόλις αναφέραμε και το στιβαρό πλαίσιο του "εδωσαν "παράσημο" 5 αστέρων στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro Ncap .  Συγκεκριμένα  βαθμολογήθηκε με 97% στην ασφάλεια των ενήλικων επιβατών. 80% για τα συστήματα υποβοήθησης , 86% για την προστασία των παιδιών και 81% στην προστασία των πεζών.


Οι χώροι είναι άνετοι καθώς ο μπροστινός άξονας  έχει μετατοπιστεί  πιο μπροστά, με αποτέλεσμα ένα μεγάλο μεταξόνιο, δίνοντας επιπλέον πόντους στον χώρο των επιβατών και στο  πορτμπαγκάζ. Το τελευταίο διαθέτει κορυφαία τιμή για την κατηγορία ,προσφέροντας από 347 έως 417 λίτρα και 1243 λίτρα  με την αναδίπλωση των  πίσω συρόμενων καθισμάτων . Με αυτό τον τρόπο μπορείς να φορτώσεις ακόμη και τον εξοπλισμό χόκεϊ επί πάγου ή ποδηλάτων ή ακόμη και να μεταφέρεις σανίδες σερφ . Έτσι δικαιολογείται όπως είπαμε και παραπάνω  την ρήση “I am Practical” των παικτών της ομάδας Grizzlys Wolfsburg.


Στην "καρδιά" του T- Cross της δοκιμής μας υπήρχε ο υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος 1000άρης βενζινοκινητήρας με απόδοση 95 άλογα/5.000-5.500 σ.α.λ. Πριν ξεκινήσουμε είχαμε κάποιους  ενδοιασμούς  για το πως θα ανταποκρινόταν έχοντας να αντιμετωπίσει τας 1.245 κιλά βάρους του T-Cross. Ξεκινώντας και έχοντας  πανοραμική ορατότητα, μιαςκαι η θέση του οδηγού είναι υψηλή  είχαμε μια ευχάριστη έκπληξη. Το μοτέρ ανέβαζε στροφές με πολιτισμένη λειτουργία ,χωρίς κραδασμούς με καλό τράβηγμα στα χαμηλά, με την  ροπή στρέψης των 175 Nm να κάνει την εμφάνιση της από τις 2000 σ.α.λ.

Το χειροκίνητο  κιβώτιο ταχυτήτων με τις 5 σχέσεις "κουμπώνει "εύκολα ακόμη και όταν κάνεις γρήγορες...αγωνισιτικές αλλαγές που επιλέξαμε θέλοντας να κινηθούμε σβέλτα  σε ανηφορικούς δρόμους. Μόνο όταν πλησιάσειςτην βελόνα του στροφόμετρου  στα"κόκκινα' νοιώθεις  ότι το μοτέρ με τα 115 άλογα θα σου έδινε αυτό το κάτι παραπάνω που θα ήθελες . Οι επιδόσεις του πάντως ικανοποιούν με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 11,5 δευτερόλεπτα και την βελόνα του ταχύμετρου να αγγίζει τα 185 χλμ./ώρα. όσο για την μέση κατανάλωση καυσίμου θα την χαρακτηρίζαμε λογική με την τιμή να μην ξεπερμνά τα 7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. 


Το  T- Cross ταξιδεύει με άνεση στον ανοιχτό δρόμο δείχνοντας μεγα΄λη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες . Στις στροιφές η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης (πίσω υπάρχει ημιάκπαμπτος άξονας ) εμποδίζει το T-Cross να παίρνει μεγάλες  κλίσεις στις στροφές παρά το αυξημένο ύψος από το έδαφος .η αυξημένη αυτή απόσταση σου επιτρέπει να κινηθείς με άνεση ακόμη ακι σε δύδκολους χωματόδρομους ακόμη και με την έλλειψη τετρακίνησης. Το σύστημα διεύθυνσης δίνει πολύ καλή πληροφόρηση και αίσθηση.  Τέλος και τα φρένα αποδείχθηκαν δυνατά και άμεσα αν και θα προτιμούσαμε δισκόφρενα κι όχι ταμπούρα στον πίσω άξονα Πάμε τώρα στο θέμα της τιμής η οποία είναι πραγματικά ενδοιαφέρουσα. Η βασική έκδοση με τον πλούσιο εξοπλισμό που αναφέραμε πιο πάνω κοστίζει 17400 ευρώ .Χρήματα για ένα SUV που φέρει και το όνομα VW με ότι αυτό συνεπάγεται από πλυράς ποιότητας αξιοπιστίας  και ασφάλειας   
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top