Η νέα τεχνολογία της Nissan με το διπλό μοτέρ δοκιμάζεται στο LEAF

Αυξάνει την ασφάλεια και την άνεση  

Ηλεκτρικό Nissan LEAF e + Διπλό Μοτέρ Έλεγχος Τροχών

Η  Nissan αποκάλυψε ένα δοκιμαστικό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων με διπλό μοτέρ και με σύστημα ελέγχου και των τεσσάρων τροχών, εξοπλισμένο με νέες τεχνολογίες που αναπτύσσονται για την επόμενη γενιά EVs της εταιρείας. Το συγκεκριμένο όχημα που βασίζεται στο 100% ηλεκτρικό Nissan LEAF e +, διαθέτει ένα ενισχυμένο σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς που τροφοδοτούνται από δύο κινητήρες υψηλής ισχύος εμπρός / πίσω, ενσωματωμένους  στην τεχνολογία ελέγχου του σασί, που έχει αναπτυχθεί από τη Nissan. 

Ταξί Nissan LEAF διένυσε 354.000 χιλιόμετρα με εργοστασιακή μπαταρία


Στο εσωτερικό του, το δοκιμαστικό αυτοκίνητο διαθέτει μια οθόνη 12,3 ιντσών τοποθετημένη στο κέντρο του πίνακα οργάνων, η οποία αναφέρει σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες σχετικά με την τεχνολογία ελέγχου του οχήματος, μέσω ενός περιβάλλοντος γραφικών. Με το προσαρμόσιμο μενού, ο οδηγός μπορεί να κατανοήσει καλύτερα την κίνηση του οχήματος και να κρίνει την απόδοση της τεχνολογίας ελέγχου όλων των τροχών με μια ματιά. 

Βίντεο: η Nissan σας δίνει χρήσιμες συμβουλές για τα παιδικά καθίσματα 

Χρησιμοποιώντας χωριστούς εμπρός και πίσω ηλεκτρικούς κινητήρες, το κινητήριο σύνολο παράγει 227 κιλοβάτ μέγιστης ισχύος και 680 Nm μέγιστης ροπής. Τα μεγέθη αυτά, συμπληρώνονται από τον εξαιρετικά υψηλής ακρίβειας έλεγχο του κάθε κινητήρα, κάτι για το οποίο φροντίζει η προηγμένη τεχνολογία EV της Nissan, προσφέροντας εξαιρετική απόκριση, σε συνδυασμό με μια ασυνήθιστα ομαλή επιτάχυνση. Οι οδηγοί μπορούν να επωφεληθούν από το σύστημα ελέγχου των τεσσάρων τροχών σε όλες σχεδόν τις οδικές συνθήκες, αυξάνοντας τις οδηγικές επιδόσεις τους, αλλά και  την αυτοπεποίθησή τους. 


Ο ακριβής έλεγχος του δοκιμαστικού αυτοκινήτου και στους δύο κινητήρες, παρέχει απαράμιλλη άνεση οδήγησης. Το “βήμα” και η “βύθιση” του οχήματος ελαχιστοποιούνται με την προσθήκη ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση και από τον πίσω κινητήρα, εκτός του συνηθισμένου αντίστοιχου τρόπου με τον εμπρόσθιο κινητήρα. 

Εκτός από τη βελτιστοποίηση της κατανομής ροπής στους εμπρός και πίσω τροχούς, το σύστημα εφαρμόζει ανεξάρτητο έλεγχο φρένων σε κάθε έναν από τους τέσσερις τροχούς για να μεγιστοποιήσει την πλευρική  δύναμη που παράγεται από κάθε ελαστικό. Αυτό επιτρέπει στους οδηγούς να απολαμβάνουν τις στροφές με ελάχιστες διορθώσεις στο σύστημα διεύθυνσης. 


Η ηλεκτρική τεχνολογία ελέγχου των τεσσάρων τροχών αυξάνει την αυτοπεποίθηση των οδηγών, σε ένα ευρύ φάσμα οδικών συνθηκών. Για παράδειγμα όταν στρίβει σε χιονισμένους δρόμους, το όχημα μπορεί να ακολουθήσει πιστά την επιθυμητή γραμμή του οδηγού,  χάρη στον εξαιρετικά υψηλής ακρίβειας έλεγχο του κινητήρα και των φρένων. 
Βαγγέλης Γκούμας
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top