Σε έπιασε λιγούρα βραδιάτικα; Δες μερικές light και νόστιμες επιλογές

Υγιεινές προτάσεις για πριν τον ύπνο

βραδινές λιγούρες

Έκατσες να δεις σειρά ή ταινία με τον αγαπημένο ή τους φίλους σου, και αυτομάτως σε έπιασε η λιγούρα. Θες κάτι να φας. Προτού ενδώσεις στον πειρασμό που ακούει στο όνομα σοκολάτα και πατατάκια, δες ποιες υγιεινές επιλογές έχεις. Τι θα αποφασίσεις στην τελική, εναπόκειται αποκλειστικά σε σένα. Αυτές πάντως θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς σαν πουλάκι.

Xυμός καρότου: Είναι γευστικός και κάνει καλό σε όλα!

Φυστικοβούτυρο και μπανάνα

Η μπανάνα περιέχει κάλιο και μαγνήσιο, τα οποία χαλαρώνουν τους μύες. Ο συνδυασμός των υδατανθράκων με τη μπανάνα, αφήνει τα αμινοξέα ελεύθερα στον εγκέφαλο και σε βοηθούν να κοιμάσαι καλύτερα.

Γιαούρτι

Αν θέλεις ένα ελαφρύ σνακ πριν τον ύπνο, αυτή είναι η κατάλληλη επιλογή. Η πρωτεΐνη θα σε χορτάσει και τα προβιοτικά θα σου προσφέρουν έναν γεμάτο ύπνο.

Καπνιστός σολομός

Eίναι πλούσιος με ωμέγα- 3 λιπαρά οξέα, τα οποία βελτιώνουν και βοηθούν τον ύπνο σου να έχει διάρκεια.

Σπόροι chia

Αν είσαι vegetarian ή απλά δεν προτιμάς το ψάρι, μπορείς να προτιμήσεις τους σπόρους chia. Υπάρχουν διάφορες συνταγές που σε ενθουσιάσουν. 

Αμύγδαλα

 Αν δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς, με αποτέλεσμα να πεινάς μετά από κάποια ώρα, είναι η καλύτερη επιλογή. 

Επιμέλεια: MyLife Team

Πηγή:Mylife.com.cy 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top