12+1 συμβουλές για έναν πιο... fit τρόπο ζωής!

Σημαντικά tips που θα σας συνοδεύουν και στις διακοπές σας

Η άσκηση, η διατροφή και η ξεκούραση (σωματική και πνευματική) είναι τα πιο σημαντικά πράγματα που μας κρατούν σε ισορροπία και συμβάλλουν στην ευεξία μας. Παρακάτω, σας παραθέτουμε κάποια μικρά και εύκολα να εφαρμόσουμε μυστικά, τα οποία μπορούμε όλοι μας να ακολουθήσουμε για έναν... πιο fit τρόπο ζωής.

Άθληση και διατροφή: Το vegan smoothie bowl που ξεχειλίζει ενέργεια

Άσκηση: αρκεί ο τρόπος

  • Βάλε τη γυμναστική στη ζωή σου σε σταθερή βάση. Προσπάθησε να γυμνάζεσαι 2-4 φορές την εβδομάδα, για να έχεις ένα σώμα υγιές.
  • Βάζε μικρούς και βραχυπρόθεσμους στόχους και επιβράβευσε τον εαυτό σου στην επίτευξη καθενός από αυτούς. Μη σκέφτεσαι πώς θα είσαι έπειτα από 5 μήνες.
  • Μείνε πιστός στην τεχνική. Η σωστή εκτέλεση των ασκήσεων θα σε γλιτώσει από βέβαιους τραυματισμούς και ας μη«σηκώσεις» τώρα όσα οι φίλοι σου.
  • Μην πηγαίνεις στο γυμναστήριο με σκοπό «να τιμωρήσεις» το σώμα σου, αλλά να το επιβραβεύσεις.
  • Συνδύασε πολλούς τρόπους γυμναστικής. Καλά τα βάρη, καλό το τρέξιμο, καλή η λειτουργική προπόνηση, ακόμη καλύτερος ένας συνδυασμός, με τις σωστές αναλογίες.
  • Στάματα να ακούς τους «εμπειρικούς» του γυμναστηρίου που τα «ξέρουν» όλα. Βρες έναν επαγγελματία που είσαι σίγουρος για τη δουλειά του, τον εμπιστεύεσαι και άκου μόνο αυτόν.

Μην πηγαίνεις στο γυμναστήριο με σκοπό «να τιμωρήσεις» το σώμα σου, αλλά να το επιβραβεύσεις.

Oι 10 καλύτερες ασκήσεις για καλογραμμωμένους κοιλιακούς

Διατροφή: σύνεση ίσων ευεξία

  • Βάλε το νερό στη ζωή σου! 8-12 ποτήρια την ημέρα είναι ένας ικανοποιητικός αριθμός για να εξασφαλίσεις την ενυδάτωση που πρέπει να προσφέρεις στον οργανισμό σου.
  • Ξέχνα τις κλισέ εξουθενωτικές δίαιτες πείνας και «αποτοξίνωσης»! Το σώμα σου είναι ένα «εργοστάσιο χημείας». Όσο το λειτουργείς σωστά, θα αποδίδει όπως πρέπει. Αλλιώς θα έχεις καθημερινά προβλήματα, σε όλους τους τομείς.
  • Μην προσπερνάς γεύματα με την πρόφαση ότι θα φας λίγο σε μια μέρα – επιβραδύνεις τον μεταβολισμό σου και έχεις τα αντίθετα αποτελέσματα.
  • Μην πηγαίνεις νηστικός για προπόνηση. Ένα ελαφρύ γεύμα 1-3 ώρες πριν, είναι ικανοποιητικό. Θα σου δώσει τη δύναμη και την ενέργεια που χρειάζεσαι.

Σεβόμαστε το σώμα μας: Παραμένουμε fit όλο το καλοκαίρι!

Ξεκούραση: προσέχουμε για να έχουμε

  • Προσάρμοσε τη γυμναστική στη ζωή σου και όχι τη ζωή σου στη γυμναστική. Καλοί οι προπονητικοί μας στόχοι, αλλά πάνω από όλα είμαστε άνθρωποι με καθημερινότητα.
  • Λέμε «όχι» στο άγχος και τους στρεσογόνους παράγοντες. 
  • Μάθε να «ακούς» το σώμα σου! Καλή η όρεξη για προπόνηση, όμως οι υπερβολές δεν έκαναν ποτέ καλό.
  • Ξεκούρασε τον εαυτό σου, προσφέροντάς του σε μηνιαία βάση ένα χαλαρωτικό μασάζ.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top