2+1 ροφήματα για επίπεδη κοιλιά!

Θα σε κάνουν να καταφέρεις τον στόχο σου

smoothies

Το καλοκαίρι και οι υψηλές θερμοκρασίες είναι εδώ και εσύ θέλεις να απαλλαγείς από το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς με έναν πιο εύκολο τρόπο.

Ποια είναι, λοιπόν, τα ροφήματα που θα σε βοηθήσουν να τα καταφέρεις;

Εσύ τρως ό,τι τρώνε οι υγιείς άνθρωποι για πρωινό;

1. Νερό με βότανα και ginger. Κάθε καλοκαίρι, το νερό με γεύσεις κάνει την εμφάνιση σου και επιδιώκει μία θέση στο διατροφικό σου μενού. Φέτος, δοκίμασε να προσθέσεις λίγο ginger, που «καίει» το λίπος γρήγορα και αποτελεσματικά και μερικά βότανα που θα προσφέρουν απόλαυση στον ουρανίσκο σου, όσο εντοπίζουν την κοιλιά σου και λένε «bye – bye» στο περιττό της λίπος. Αν σου αρέσουν οι πιο ξινές γεύσεις, μπορείς να προσθέσεις και ένα κουταλάκι χυμό λεμονιού, για να επιταχύνεις τη διαδικασία ακόμα περισσότερο.

Θες κοιλιακούς πέτρα; Η Pamela Reif σου δίνει τα «φώτα» της!

2. Χυμός ανανά. Όπως πρόσφατα σου ανέφερα, είναι το καλοκαιρινό φρούτο που σου χαρίζει επίπεδη κοιλιά, πριν καν απολαύσεις την τελευταία του ροδέλα ή γουλιά, αν το προτιμάς στην υγρή μορφή του. Εκείνη, που με λίγο πάγο και άφθονα ένζυμα του φρούτου, δροσίζει το καλοκαίρι σου και διασπά το λίπος στην κοιλιά σου εσωτερικά. Drink It!

3. Smoothie με καρπούζι. Απομάκρυνε τα κουκούτσια και την φέτα (ναι, ξέρω ότι το αγαπάς λίγο περισσότερο με αυτή τη συνοδεία) και κράτησε το χυμό σου. Πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και μία ιδιαίτερη ουσία, την αργινίνη, το δροσερό αυτό φρούτο βοηθάει στην απόκτηση επίπεδης κοιλιάς και με λίγο πάγο παραπάνω γίνεται η υγιεινή ανάσα δροσιάς που το καλοκαίρι χρειάζεσαι περισσότερο από κάθε άλλη εποχή.

Πηγή: mylife.com.cy

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top