Τι πρέπει να κάνετε για να ξεφορτωθείτε τα «ψωμάκια» από την περιφέρεια

Βασικές συμβουλές διατροφής και άσκησης

Περιφέρεια - μεζούρα

Η αλήθεια είναι πως τα «ψωμάκια» έχουν δύο ρίζες: από τη μία τη συσσώρευση λίπους στην περιοχή των γοφών, από την άλλη τα γονίδια μας, τα οποία σε αρκετές περιπτώσεις μας προικίζουν με μεγάλη περιφέρεια. Άτιμα γονίδια.

Σεβόμαστε το σώμα μας: Παραμένουμε fit όλο το καλοκαίρι!

Τι μπορούμε να κάνουμε λοιπόν για να τα ξεφορτωθούμε; Αρχικά, υπομονή. Τίποτα δεν εξαφανίζεται μέσα σε μερικές ημέρες, πόσο μάλλον όταν έχει να κάνει με επίμονο λίπος όπως αυτό στην περιφέρεια.

Στη συνέχεια, ακολουθώντας κάποιες βασικές συμβουλές διατροφής και άσκησης που φαίνεται να βοηθούν αν όχι στην εξαφάνιση τότε σίγουρα στην συρρίκνωση των «ψωμακίων».

* Αποφύγετε τροφές που περιέχουν ζάχαρη, επεξεργασμένους υδατάνθρακες και κορεσμένα ή τρανς λιπαρά και αντικαταστήστε τις με προϊόντα ολικής άλεσης και φρέσκα φρούτα και λαχανικά, όπως μήλα, πορτοκάλια, καρότα, πιπεριές.

* Καταναλώνετε σε κάθε γεύμα άλιπη πρωτεΐνη, από πηγές όπως ψάρι, κοτόπουλο ασπράδια αυγών, γαλοπούλα, και προϊόντα με χαμηλά λιπαρά όπως γιαούρτι, γάλα και τυρί.

* Μειώστε τις θερμίδες που καταναλώνετε. Αν λαμβάνετε περισσότερες θερμίδες από όσες «καίτε» θα πάρετε λίπος (και) στην περιοχή αυτή. Διατροφολόγος alert αν δεν μπορείτε να τα καταφέρετε μόνοι/ες σας.

* Τα «λιπαρά» ψάρια όπως ο σολομός και οι σαρδέλες λόγων των ω-3 λιπαρών, βοηθούν εκτός των άλλων και στην εξισορρόπηση των ορμονών που είναι υπεύθυνες και για τις κατακρατήσεις υγρών (και) στην περιοχή των γοφών.

Έξι τροφές που δε σε βοηθάνε να μειώσεις την κυτταρίτιδα

* Κάντε αερόβια άσκηση. Θα σας βοηθήσει να χάσετε λίπος και να κάψετε αρκετές μερικές παραπάνω θερμίδες. Επιλέξτε δραστηριότητες όπως τρέξιμο, ποδήλατο και σχοινάκι αλλά και κολύμπι μιας και η εποχή το σηκώνει.

* Μην αμελείτε και την άσκηση αντιστάσεων (βάρη, μηχανήματα κ.α.). Είναι ο πιο άμεσος τρόπος για καλοσχηματισμένους γοφούς. Δώστε βάση σε ασκήσεις όπως καθίσματα, άρσεις θανάτου, πρέσσα, προβολές και άλματα.

* Κάθε φορά που θα θέλετε να πιείτε αναψυκτικά, χυμούς του εμπορίου ή άλλα «γλυκά» ποτά, «κατεβάστε» ένα ποτήρι νερό, στο οποίο θα έχετε στάξει μερικές σταγόνες λεμόνι για τη γεύση. Επίσης, πίνοντας νερό πριν από κάθε γεύμα θα σας βοηθήσει να περιορίσετε τις ποσότητες που καταναλώνετε.

* Ο επαρκής ύπνος συνδέεται άμεσα με την απώλεια βάρους, ενώ η έλλειψή του μπορεί να σας κάνει να πεινάτε περισσότερο, να μην έχετε όρεξη για άσκηση και να συσσωρεύετε περισσότερο λίπος. Κοιμηθείτε λοιπόν καλά και – όσο μπορείτε – αρκετά.

 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top