Tips για να καταπολεμήσετε αποτελεσματικά την κυτταρίτιδα

Ακολουθήστε πιστά αυτό το πρόγραμμα και δείτε το σώμα σας να μεταμορφώνεται

κοπέλα που γυμνάζει γλουτούς

Η κυτταρίτιδα είναι ένα φαινόμενο που γίνεται ιδιαίτερα αισθητό όταν στο σώμα μας υπάρχει πολύ λίπος και όχι αρκετοί μύες. Τότε γιατί έχουν και οι πολύ αδύνατες γυναίκες κυτταρίτιδα, ίσως αναρωτηθείτε. Πρώτον, γιατί λίπος δε σημαίνει απαραίτητα πολλά κιλά, αλλά μία κακή διατροφή που βασίζεται στη ζάχαρη, τα αναψυκτικά, το άμυλο και το αλάτι, ενώ δεν περιλαμβάνει αρκετό νερό, φρούτα και λαχανικά. 

Πέντε ασκήσεις μέσα στο νερό για άψογο σώμα όλο το καλοκαίρι!

Δεύτερον, γιατί και οι αδύνατες γυναίκες συχνά δεν έχουν γυμνάσει σχεδόν καθόλου τους μύες του σώματός τους. Τι πρέπει να αλλάξει, λοιπόν, εάν επιθυμούμε να δούμε πραγματικά το σώμα μας να μεταμορφώνεται εν όψει καλοκαιριού; Oι ειδικοί υπόσχονται ότι κάθε γυναίκα που θα τηρήσει ευλαβικά τα τρία παρακάτω βήματα θα δει το κορμί της να αλλάζει πολύ γρήγορα.

  • Σωστή διατροφή με πολύ νερό, πολλά φρούτα και λαχανικά και ελάχιστη ζάχαρη
  • Μασάζ με λάδι σώματος
  • Τακτική σωματική άσκηση

Οι παρακάτω 4 ασκήσεις είναι αρκετές για να χτυπήσουν σε βάθος την κυτταρίτιδα σε μόλις δύο εβδομάδες, αλλάζοντας τελείως την όψη του δέρματός σας. Το μόνο που χρειάζεται είναι να ακολουθήσετε ευλαβικά το συγκεκριμένο workout και θα δείτε το σώμα σας να μεταμορφώνεται ολοκληρωτικά, αφού κάποιες ασκήσεις δουλεύουν και για ολόκληρο το κορμί.

Άσκηση στο νερό: Η πιο ιδανική και ευχάριστη επιλογή για ένα τέλειο σώμα

Ανυψώσεις λεκάνης

Ασκεί χέρια, κορμό και γλουτούς

Κάθισε με τα πόδια σου τεντωμένα μπροστά σου, ανοιχτά στο φάρδος των γοφών. Ακούμπησε τις παλάμες στο έδαφος κάτω από τους γοφούς σου, με τα δάχτυλα να κοιτάζουν προς τα πόδια σου. Ανασήκωσε τους γλουτούς σου πιέζοντας τα χέρια κάτω και φέρνοντας το πιγούνι προς το στήθος. Λύγισε τα γόνατά σου σε ορθή γωνία και ανασήκωσε τους γοφούς σου μέχρι το ύψος των ώμων, εκτείνοντας το κεφάλι προς τα πίσω σου, έτσι που να έρθεις σε στάση «τραπεζάκι». Επέστρεψε στην αρχική θέση, χωρίς να ακουμπάς τους γλουτούς σου στο έδαφος.

Πιο εύκολος τρόπος: Ξεκίνα από τη στάση «τραπεζάκι». Χαμήλωσε τους γοφούς σου προς το έδαφος και ανέβασέ τους ξανά.

Ημικαθίσματα με άλμα

Ασκεί πόδια, οπίσθια και κορμό

Στάσου με τα πόδια ανοιχτά στο φάρδος των ώμων και σφίξε τα χέρια σου σε γροθιές μπροστά από τους ώμους σου. Λύγισε τα γόνατα και κάνε ένα μικρό άλμα (σαν να πηδούσες πάνω από μία γραμμή) και προσγειώσου στο αριστερό πόδι. Σκύψε από τους γοφούς σου και άγγιξε με το δεξί χέρι το έδαφος μπροστά από το αριστερό σου πόδι. Αναπήδησε προς τα πίσω στην αρχική θέση. Επανάλαβε και αυτή τη φορά προσγειώσου στο δεξί πόδι. Συνέχισε, εναλλάσσοντας τα πόδια σου.

Πιο εύκολος τρόπος: Αντί για άλμα κάνε προβολή, προς τα εμπρός και πίσω.

Έξι κορυφαίες ασκήσεις για γυναίκες που αναδεικνύουν τους γλουτούς

Προβολή με στήριξη στα χέρια

Ασκεί πόδια, οπίσθια, κοιλιακούς, πλάτη, ώμους και χέρια

Στάσου με τα πόδια ανοιχτά σε απόσταση ενός βήματος, το δεξί μπροστά από το αριστερό. Λύγισε τα γόνατα και τέντωσε τα χέρια πάνω από το κεφάλι σου, με τις παλάμες να κοιτούν η μία την άλλη. Σκύψε μπροστά και στήριξε τα χέρια σου στο έδαφος κλοτσώντας ψηλά τα πόδια σου, έτσι που οι μηροί να βρεθούν πάνω από τους ώμους. Κατέβασε τα πόδια στην αρχική θέση και επανάλαβε. Έπειτα από 30 δευτερόλεπτα επαναλήψεων, άλλαξε το πόδι που είναι μπροστά.

Κάμψεις κάτω κορμού με αναπηδήσεις

Ασκεί πόδια, οπίσθια, στήθος, ώμους και χέρια

Πάρε στάση κάμψης. Κάνε άλμα και με τα δύο πόδια προς τα εμπρός, φέρνοντας τα γόνατα έξω από το αριστερό σου χέρι. Κάνε άλμα πίσω στην αρχική θέση και επανάλαβε, αυτή τη φορά φέρνοντας τα πόδια στα δεξιά. Συνέχισε εναλλάσσοντας πλευρές.

Πιο εύκολος τρόπος: Αντί να κάνεις άλμα, φέρε εναλλάξ το γόνατο προς την εξωτερική πλευρά του αντίστοιχου χεριού.

Μην καθυστερείτε άλλο, ξεκινήστε τώρα το παραπάνω πρόγραμμα και θα δείτε μία εκπληκτική μεταμόφωση του σώματός σας, θα καταπολεμήσετε αποτελεσματικά την κυτταρίτιδα και θα αποκτήσετε ένα καλλίγραμμο, υγειές και δυνατό κορμί. Καλή γυμναστική!

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top