Γιατί ωφελεί να γυμνάζεσαι τον χειμώνα έξω από το σπίτι;

Αψήφησε το κρύο, βάλε αθλητικά και ξεκίνα

τρέξιμο

Προτού αρχίσεις τη γκρίνια περί κρύου και κρυολογημάτων που καραδοκούν, να ξέρεις ότι όλα μια συνήθεια είναι. Δες πρώτα τα οφέλη του να γυμνάζεσαι έξω χειμωνιάτικα και το ξανασυζητάμε.

 

Πέντε υγιεινά snacks για τους πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης

 

Κατά τη διάρκεια του χειμώνα, συνήθως τα  ενεργειακά σου επίπεδα να είναι χαμηλά. Η μέρα είναι μικρότερη, η διάθεση πεσμένη, ενώ έχεις ευερεθιστότητα και κόπωση. Η άσκηση έξω τον χειμώνα λοιπόν, βοηθά στην αύξηση της αυτοεκτίμησης, στη βελτίωση της διάθεσης και τη μείωση του άγχους. Παράλληλα, αποδεδειγμένα έχει θετικό αντίκτυπο στην ποιότητα του ύπνου, τη σωματική υγεία και την ψυχική ευεξία.

 

Ήρθαν τα «Mega Meatless»: Η νέα 100% plant based σειρά προϊόντων

 

Θα εκτίθεσαι στο ηλιακό φως

Όλοι ξέρουν τη σημαντικότητα της βιταμίνης D για τους μυς, τα οστά και τα υγιή δόντια. Η έλλειψη έκθεσης στο φυσικό ηλιακό φως κατά τους χειμερινούς μήνες προκαλεί σύγχυση στο σώμα. Το εσωτερικό σου ρολόι χτυπάει εκτός λειτουργίας. Αυτό μπορεί με τη σειρά του να διαταράξει τη ρουτίνα φαγητού και ύπνου, να επηρεάσει αρνητικά τη διάθεση και να αυξήσει τα συναισθήματα της κούρασης. Οπότε, η έξοδος στον καθαρό αέρα και το φυσικό φως είναι επωφελείς και συμβάλλει στη ρύθμιση του καρδιακού ρυθμού. Παράλληλα, διατηρείς τον εαυτό σου διανοητικά υγιή. 

Βελτιώνεις την άμυνα του οργανισμού

Σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση ότι θα αρρωστήσεις αν είσαι έξω στο κρύο, θα ενισχύσεις την άμυνα του οργανισμού σου απέναντι στις εποχιακές ιώσεις. 

Θέλετε να χάσετε κιλά; Τι να αποφύγετε να φάτε το πρωί

 

Τι θα πρέπει όμως να προσέξεις, γιατί η άσκηση έξω στο κρύο, δεν είναι εύκολη υπόθεση 

1. Να φοράς τα σωστά ρούχα

Απόφυγε τα βαμβακερά ρούχα στη βροχή, καθώς μπορεί να γίνουν βαριά. Τα περισσότερα σχεδιασμένα για γυμναστική υφάσματα λειτουργούν καλά και σύντομα στεγνώνουν, όταν η βροχή σταματήσει. Κατάλληλα για τις καιρικές συνθήκες είναι και τα καλσόν πλήρους μήκους, τα γάντια, ένα καλό μπουφάν και ένα κάλυμμα κεφαλής τύπου buff. Αν βγεις βράδυ έξω, βεβαιώσου ότι φοράς ρούχα hi-vis και έχεις ένα φακό κεφαλής. Τα layers είναι επίσης μια καλή ιδέα. Έτσι, θα μπορείς να βγάλεις κάποια ρούχα, για να ρυθμίσεις τη θερμοκρασία του σώματός σου, όταν αρχίσεις να ζεσταίνεσαι.

2. Μην ξεκινάς χωρίς προθέρμανση

Αυτό είναι ακόμα πιο σημαντικό το χειμώνα, καθώς το κρύο κάνεις τους μυς πιο σφιχτούς και ευάλωτους σε τραυματισμούς. 

3. Να ενημερώνεσαι για τις καιρικές συνθήκες

Είπαμε να γυμναστείς, αλλά μην το παρακάνεις. Αν έξω είναι παγωνιά ή βρέχει ασταμάτητα, άσε το τρέξιμιο και εκείνη τη μέρα, γυμνάσου εντός. Για μια μέρα, δε χάθηκε ο κόσμος. 

Επιμέλεια:  MyLife Team
Πηγή: mylife.com.cy 
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top