Μικρές, healthy αλλαγές στη διατροφή, μεγάλη διαφορά στη σιλουέτα σου

Χάσε βάρος απλά αντικαθιστώντας φαγητά με άλλα

μπανάνες

Σκέψου ότι η στιγμή που κάτι σε σπρώχνει προς το βαζάκι της nutella είναι καθοριστική. Είναι η στιγμή της επιλογής ανάμεσα στην υπερβολική δόση ζάχαρης, που εκείνη τη στιγμή χρειάζεσαι μάλλον για λόγους συναισθηματικούς (ok απόλυτα λογικό) και μια low calo¬ries, υγιεινή επιλογή που θα ωφελήσει τον οργανισμό σου.

Με τι να αντικαταστήσεις το μέλι αν κάνεις δίαιτα

Σημείωσε μάλιστα ότι ακόμα περισσότερες αλλαγές, τις οποίες προτείνουν οι διατροφολόγοι, όχι μόνο θα σε βοηθήσουν να διατηρήσεις ή να χάσεις κιλάκια αλλά θα σου προσφέρουν κι ένα αίσθημα ευεξίας.

Πέντε τροφές-σύμμαχοι στο αδυνάτισμα

Αντικατέστησε λοιπόν και δες άμεσα διαφορά στην ευεξία σου και σταδιακά στη ζυγαριά

Ζάχαρη = Με φρούτα εποχής.

Περιέχουν ζάχαρη τόση ώστε να νικήσουν την επιθυμία σου για γλυκό. ‘Εχουν όμως και βιταμίνες και αντιοξειδωτικές ουσίες που χρειάζεσαι για να έχεις όμορφο δέρμα.

Ψωμί = Με μπανάνες. ‘Εχουν λιγότερες θερμίδες, δεν περιέχουν γλουτένη η οποία έχει τόσο κατηγορηθεί και όχι άδικα. Αντίθετα είναι πλούσιες σε κάλιο. Τέλος, μειώνουν την πείνα δημιουργώντας ένα αίσθημα κορεσμού. Μπορείς φυσικά να φτιάξεις και ψωμί από μπανάνα που είναι τέλειο. 

Βούτυρο= Με αβοκάντο. Λιγότερη χοληστερίνη, πιο δυνατή καρδιά! Αναζητήστε σχετικές συνταγές με αβοκάντο. 

Αλάτι = Με Πράσινα λαχανικά. Εάν θέλεις κάτι αλμυρό φτιάξε μία πράσινη σαλάτα. Το μαγνήσιο και το μαγγάνιο που περιέχει για παράδειγμα το μαρούλι, βοηθά σημαντικά στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού.

Γάλα = Με γάλα καρύδας ή αμυγδάλου. Θεωρείται ιδανικό υποκατάστατο του ζωικού γάλακτος. Δεν περιέχει λακτόζη και έχει λίγες θερμίδες.

Συντάκτης: Ζωή Γκόρου
Πηγή:allyou.gr
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top