Προπόνηση στις Kegel για γυμνασμένους γλουτούς

Ασκήσεις που βελτιώνουν πολύ τη ζωή μας

ασκήσεις Kegel

Οι πρώτες ασκήσεις που μπορεί να κάνει μια γυναίκα, για να κρατηθεί σε φόρμα είναι οι ασκήσεις Kegel.  Αλλά δεν είναι μόνο αυτές. Οι ειδικοί λένε ότι οι γυμνασμένοι γλουτοί, μπορούν να δώσουν ένα τεράστιο boost στην ερωτική μας απόδοση…

Αν προσθέσουμε στη ρουτίνα της γυμναστικής μας, έστω δύο φορές  την εβδομάδα ωθήσεις, περιστροφές και σφιξίματα στους γλουτιαίους, είναι ό,τι καλύτερο για να αποκτήσει η περιοχή την πλαστικότητα μιας χορεύτριας, να μην πονάμε και να έχουμε καλύτερες επιδόσεις σε πολλά επίπεδα της ζωής μας. 

1. Η γέφυρα των στεναγμών:

Ξαπλώνουμε ανάσκελα στο πάτωμα με λυγισμένα τα πόδια (μέχρι στιγμής εύκολο). Τα χέρια στο πλάι, οι ώμοι και οι παλάμες ακουμπούν στο πάτωμα.

Σηκώνουμε τους γλουτούς όσο πιο ψηλά μπορούμε και τους σφίγουμε όσο πιο δυνατά μπορούμε. Παύση, κατεβαίνουμε και ξανά από την αρχή. Προσπαθούμε για 30 επαναλήψεις  (γκρρ… τι τραβάμε γι᾽ αυτό το σεξ).

2. Squats: γνωστά από το γυμναστήριο, τα δημοφιλή σκουάτς που κανένας δεν χωνεύει, διότι όταν τα κάνεις σωστά, πονάει όλο το σώμα, προσφέρουν ευλυγισία στην περιοχή και δυστυχώς δεν μπορούμε να τα αποφύγουμε. Έτσι στεκόμαστε όρθιες με ανοιχτά τα πόδια και κάνουμε βαθύ κάθισμα σαν να υπάρχει πίσω μας μια καρέκλα. Στο ανέβασμα σφίγγουμε τους γλουτούς όσο πιο πολύ μπορούμε. Προσπαθούμε για δύο σετ των 10 επαναλήψεων ( πάλι καλά…).

Συντάκτης: Νανά Χατζή
Πηγή:allyou.gr

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top