Το smoothie-αβοκάντο σύμμαχός σου στο αδυνάτισμα

Πώς να το φτιάξεις μόνος σου

smoothie αβοκάντο

Εάν έχεις βάλει στόχο να γίνεις fit τα σπιτικά smoothie μόνο βοήθεια μπορούν να σου προσφέρουν. Χαρίζουν ενέργεια, αίσθημα κορεσμού, σε βοηθούν να ελέγχεις την πείνα σου μετά το γυμναστήριο ενώ είναι ένας πολύ απολαυστικός τρόπος για να προσφέρεις στον οργανισμό σου υγιεινούς συνδυασμούς τροφών.

Πέντε tips για να ξυπνήσεις τον μεταβολισμό σου

Δοκίμασε να φτιάξει το ιδανικό post gym smoothie

1/2 αβοκάντο, ξεφλουδισμένο και κομμένο
1/2 μεγάλη μπανάνα
1/4 γιαούρτι βανίλια με χαμηλά λιπαρά
1/4 κούπα με πάγο (περίπου 2 μεγάλα παγάκια) και λίγα περισσότερα για το σερβίρισμα
3/4 κούπα από νερό καρύδας, εξαρτάται βέβαια από πόσο παχύρρευστο επιθυμείς το χυμό σου
1 κ.γ νέκταρ αγάβης (γλυκαντικό αντί για ζάχαρη). Θα τη βρεις στα καταστήματα με βιολογικά τρόφημα.
1/4 κ.γ κανέλα (σε σκόνη) και λίγη ακόμα για το γαρνίρισμα.

Συντάκτης: Ζωή Γκόρου

Πηγή:allyou.gr
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top