Πέντε tips για να ξυπνήσεις τον μεταβολισμό σου

Θα δεις αμέσως διαφορά στο σώμα σου!

πιάτο

Κάνε την διατροφή σου τρόπο ζωής

Μη σκέφτεσαι την υγιεινή και προσεγμένη διατροφή σαν κάτι περιστασιακό. Δεν είναι δίαιτα. Αντιθέτως, κάνε την τρόπο ζωής. Το μυστικό είναι να περιέχει ό,τι σου αρέσει (ακόμα και γλυκά), ώστε να μη νιώσεις ποτέ την ανάγκη να καταναλώσεις με βουλιμία ό,τι βρεις μπροστά σου. Δεν απαγορεύεται μία στο τόσο να ξεφεύγει. Και καλό θα ήταν να το απολαμβάνεις.

Κατανάλωσε φρούτα - λαχανικά εποχής. 

Οι ειδικοί λένε ότι καλό είναι να εμπιστευόμαστε τη φύση και να τρώμε ό,τι έχει να μας προσφέρει την κάθε εποχή. Δηλαδή λαχανικά και φρούτα εποχής.

Σταμάτα να μετράς θερμίδες

Δε χρειάζεται να κάνεις διαρκώς υπολογισμούς θερμίδων, καθώς έτσι το μόνο που καταφέρνεις είναι να αφαιρείς κάθε ίχνος ευχαρίστησης από το φαγητό σου. Στο χέρι σου είναι να μην καταναλώνεις τεράστιες ποσότητες φαγητού και να ξέρεις πότε να σταματήσεις. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ακούσεις το σώμα σου που σου λέει ότι χόρτασε.

Άκουσε το σώμα σου

Τι έχεις όρεξη να φας; Υπάρχει λόγος που λαχταράς κάποιο συγκεκριμένο φαγητό; Πειραματίσου με το πώς σε κάνει να αισθάνεσαι κάθε τρόφιμο που καταναλώνεις: νιώθεις περισσότερη ενέργεια και συγκέντρωση ή θέλεις να κοιμηθείς και σου νιώθεις φουσκωμένη; 

Πες ναι στα λιπαρά!

Ναι, στα καλά λιπαρά όπως το αβοκάντο, ο σολομός, οι ξηροί καρποί και η μαύρη σοκολάτα. Όσον αφορά στη ζάχαρη, προτίμησε φυσικέ πηγές όπως είναι τα φρούτα, αντί σοκολάτες και γλυκά.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top