Διεκδικούν καλύτερες αμοιβές οι ντελιβεράδες

Συνεχίζουν την 48ωρη απεργία τους με μοτο-πορεία στο κέντρο της Αθήνας

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μεροκάματο του τρόμου, χαρακτηρίζουν οι ντελιβεράδες την καθημερινή τους μάχη στους δρόμους, κάτω από αντίξοες καιρικές, αλλά και εργασιακές συνθήκες.

Αυτοψία Star: Καθημερινά Τα Τροχαία Με Ντελιβεράδες - Video

Διανομείς, που εργάζονται σε ψηφιακές πλατφόρμες, ξεκίνησαν σήμερα 48ωρη απεργία, με μοτο - πορεία στο κέντρο της Αθήνας, ζητώντας συλλογικές συμβάσεις και καλύτερες αμοιβές.


 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top