Μετρό: Νεκρός ο άνδρας που έπεσε στις γραμμές του σταθμού «Άγιος Αντώνιος»

Διεξάγονται κανονικά πλέον τα δρομολόγια στη γραμμή 2

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Συναγερμός σήμανε στην Πυροσβεστική, έπειτα από την πτώση ενός ατόμου στις γραμμές του μετρό, στον σταθμό «'Αγιος Αντώνιος», το μεσημέρι του Σαββάτου. Ο άνδρας ανασύρθηκε νεκρός και στο νοσοκομείο όπου διακομίσθηκε, διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Μετρό: Αποκαταστάθηκαν τα δρομολόγια μετά την πτώση μιας γυναίκας

Σύμφωνα με την Αστυνομία επρόκειτο για ημεδαπό ηλικίας περίπου 55- 60 ετών. Την προανάκριση για τις συνθήκες του θανάτου του άντρα έχει αναλάβει η ΕΛΑΣ.

Η Πυροσβεστική δέχτηκε κλήση να μεταβεί στο σημείο, γύρω στις 15:00 το μεσημέρι. Στο σημείο επιχείρησαν 9 πυροσβέστες με 3 οχήματα. Υπήρξε προσωρινή αλλαγή στα δρομολόγια της γραμμής 2 του μετρό, ωστόσο πλέον διεξάγονται κανονικά.

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top