Θεσσαλονίκη: 19χρονη μητέρα έπεσε από μπαλκόνι δεύτερου ορόφου

Τραυματίστηκε σοβαρά και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο

Θεσσαλονίκη: 19χρονη Μητέρα Έπεσε Στο Κενό

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μια 19χρονη πήδηξε χθες στο κενό από τον δεύτερο όροφο πολυκατοικίας στην Ξηροκρήνη Θεσσαλονίκης. 

Σύμφωνα με το Thestival.gr η νεαρή, η οποία είναι μητέρα δύο παιδιών, έπεσε στην πρασιά της οικοδομής λίγο πριν από τις 22:30 χθες το βράδυ. 

Βίντεο από τη μεταφορά της 19χρονης στο νοσοκομείο - thestival.gr

Την παρέλαβε ασθενοφόρο, έχοντας τις αισθήσεις της, με κακώσεις στη σπονδυλική στήλη, αλλά καλή κλινική εικόνα και τη μετέφερε στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου».

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες μάλιστα η 19χρονη έπεσε στο κενό λόγω ερωτικής απογοήτευσης. 
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top