Κορωνοϊός: Εξιτήριο για τη 17χρονη - «Πάλευε με νύχια και με δόντια»

Νοσηλεύτηκε για 40 ημέρες στη ΜΕΘ του ΑΧΕΠΑ

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Κοντά στους γονείς της βρίσκεται από χθες η 17χρονη μαθήτρια που πάλεψε για ενάμιση μήνα με τον κορωνοϊό.

Κορωνοϊός: Εξιτήριο για τη 17χρονη - Παρουσιάζει πρόβλημα στα πόδια

Ο καθηγητής Συμεών Μεταλλίδης μίλησε στο Star για τον δύσκολο αγώνα που έδωσε. 

H 17χρονη πάλεψε 40 ολόκληρες μέρες στην εντατική, βγήκε από το νοσοκομείο γνωρίζοντας πολύ καλά ότι την περιμένει ένα διάστημα αρκετά δύσκολο, καθώς θα πρέπει να κάνει φυσιοθεραπείες.

Κορωνοϊός: Αποσωληνώθηκε μετά από 40 μέρες η 17χρονη στο ΑΧΕΠΑ

Οι γιατροί την χαρακτήρισαν «Μικρό Ήρωα», καθώς ακόμη και τις πιο δύσκολες στιγμές «πάλευε με νύχια και με δόντια».

Ο Διευθυντής της κλινικής λοιμωξιολογίας του ΑΧΕΠΑ, Συμεών Μεταλλίδης ήξερε πολύ καλά και από πρώτο χέρι τις τεράστιες δυσκολίες που αντιμετώπιζε η μικρή μαθήτρια καθώς και ο ίδιος είχε νοσήσει με κορωνοϊό.

Η περίπτωση του 17χρονου κοριτσιού είναι μοναδική στην Ελλάδα.

Δείτε ολόκληρο το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star. 
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top