Πού οφείλεται το ατύχημα στον ΗΣΑΠ της Κηφισιάς

«Τα τρένα έχουν φάει τα ψωμιά τους», λένε οι ηλεκτροδηγοί στο star.gr

Ακούστε εδώ ολόκληρη τη συνέντευξη του προέδρου του Σωματείου Ηλεκτροδηγών Γραμμής 1, Παναγιώτη Φωτεινού

Την αντικατάσταση των συρμών στη γραμμή 1 με νέα τρένα ή την ανακατασκευή τους ζητούν οι ηλεκτροδηγοί, με αφορμή το ατύχημα με οκτώ ελαφριά τραυματίες που σημειώθηκε στις 12:15 στον σταθμό της Κηφισιάς. Μιλώντας στο star.gr ο πρόεδρος του Σωματείου Ηλεκτροδηγών της Γραμμής 1 Παναγιώτης Φωτεινός εκτίμησε οτί το ατύχημα οφείλεται στο παλαιωμένο τροχαίο υλικό. 

«Ο συρμός λόγω του ψιλόβροχου και των φύλλων, γλύστρησε και χτύπησε τον συγκρουστήρα του σταθμού, δηλαδή στην άκρη του σταθμού, με αποτέλεσμα να υπάρχουν τραυματίες. Αυτό οφείλεται στο παλαιωμένο τροχαίο υλικό το οποίο ορισμένες φορές μας εγκαταλείπει», είπε χαρακτηριστικά.

Συρμός του ΗΣΑΠ προσέκρουσε στην Κηφισιά - 8 τραυματίες

Όπως αποκάλυψε ο κ. Φωτεινός το συγκεκριμένο τρένο είναι άνω των 35 ετών. Δεν είναι όμως το μόνο παλιό τρένο που κυκλοφορεί στις ράγες του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο στόλος του ΗΣΑΠ μετρά περίπου 29 τρένα από τα οποία καθημερινά λόγω βλαβών κυκλοφορούν περίπου τα 25. Από τα 29 τρένα, τα 15 μετρούν πάνω από 35 χρόνια σε κίνηση, ενώ τα υπόλοιπα 14 είναι 20ετίας.

«Τα πιο παλιά τρένα θα έπρεπε να είχαν ανακατασκευαστεί με ένα πρόγραμμα ανακαίνισης πριν από 2-3 χρόνια. Τα νεότερα βέβαια έχουν άλλο πρόβλημα, με τις γεννήτριές τους. Γενικά τα τρένα έχουν φάει τα ψωμιά τους», είπε και εξήγησε ότι στα δίκτυα του εξωτερικού ένας μέσος όρος ζωής των συρμών είναι στα 20 με 25 χρόνια.

Σύγκρουση τρένων στην Τσεχία - Τουλάχιστον δύο νεκροί και 30 τραυματίες

Σε κάθε περίπτωση σύμφωνα με τον κ. Φωτεινό κύριο μέλημα των οδηγών του ΗΣΑΠ, είναι η ασφάλεια του επιβάτη και για το λόγο αυτό θα πρέπει αφού ολοκληρωθεί και η πραγματογνωμοσύνη για το ατύχημα στο σταθμό της Κηφισιάς, να ληφθούν αποφάσεις.

«Επιτέλους θα πρέπει ή να αποσυρθούν αυτά τα τρένα ή να γίνει μία ανακαίνιση», σημείωσε. 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top