Γιατροί και νοσηλευτές έκλεισαν τη Μεσογείων: Τους χειροκρότησαν οι οδηγοί

Συμβολική κινητοποίηση από την ΠΟΕΔΗΝ

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Στο συμβολικό κλείσιμο της λεωφόρου Μεσογείων προχώρησαν το πρωί το προσωπικό του νοσοκομείου Σωτηρία και μέλη της ΠΟΕΔΗΝ, στο πλαίσιο της στάσης εργασίας που είχε εξαγγείλει η ομοσπονδία από τις 07:00 έως τις 10:00. 

Γιατροί και νοσηλευτές με πλακάτ και πανό στους δρόμους, έκλεισαν και τα δύο ρεύματα της λεωφόρου για λίγα λεπτά, ενώ αρκετοί οδηγοί βγήκαν από τα αυτοκίνητά τους και τους χειροκρότησαν, ευχαριστώντας τους για όλα όσα έχουν κάνει τις δύσκολες αυτές μέρες που πέρασε η χώρα λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. 

Οι ΠΟΕΔΗΝ ζητά τη μονιμοποίηση του έκτακτου προσωπικού, καθώς όπως αποδείχθηκε καλύπτει μόνιμες και διαρκείς ανάγκες στον τομέα της υγείας. 
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top