Αττική οδός: Σχέδια για επεκτάσεις στο κέντρο της πόλης και την Πετρούπολη

Μένουν εκτός το Λαύριο και η Αστική Σήραγγα Ηλιούπολης

Αττική οδός

Νέα πρόταση για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού έθεσε ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικές Διαδρομές, Βασίλης Χαλκιάς, από το βήμα της εσπερίδας του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ) με θέμα τις Αστικές Μεταφορές στην Αττική. 

Στο πακέτο των επεκτάσεων εντάσσονται η Πετρούπολη αλλά και το κέντρο της πόλης μέσω της Πανεπιστημιούπολης ως την Ούλωφ Πάλμε, ενώ μένουν εκτός το Λαύριο και κυρίως η Αστική Σήραγγα Ηλιούπολης που αντιμετωπίζεται όμως ως αυτόνομο και βιώσιμο έργο.

Ο κ. Χαλκιάς έκανε λόγο για έργα μικρής κλίμακας, τα οποία δεν θα μπορούσαν να «ζήσουν» από μόνα τους ακόμα κι αν είχαν διόδια και προτείνεται να προστεθούν στο άρμα της Αττικής Οδού, προκειμένου να αποσυμφορήσουν την κυκλοφορία της πόλης.

Το πακέτο επεκτάσεων που μπαίνει στη συζήτηση, άνοιξε το 2001 με την παράδοση του πρώτου τμήματος του αστικού αυτοκινητόδρομου. Το θέμα αναζωπυρώνεται καθώς η υφιστάμενη σύμβαση παραχώρησης φτάνει προς την ολοκλήρωσή της το 2024.

Η πρόταση που κατέθεσε ο επικεφαλής της Αττικές Διαδρομές, μιλώντας στο κοινό του ΣΕΣ, περιλαμβάνει επεκτάσεις και βελτιώσεις εντός του υφιστάμενου αυτοκινητόδρομου. Αυτές είναι η νέα ράμπα εξόδου στον ανισόπεδο κόμβο Μεταμόρφωσης, η αναβάθμιση σε 4 από 3 λωρίδες του κεντρικού τμήματος (πλην δηλαδή της Περιφερειακής Υμηττού) και οι ανισόπεδες αναστροφές στους ανισόπεδους κόμβους Λεονταρίου και Παλλήνης.

Επίσης, περιλαμβάνει συμπληρώσεις της Αττικής Οδού με την επέκταση της λεωφόρου Κύμης, τη σύνδεση με το κέντρο της πόλης κατεβαίνοντας μέσα από την Πανεπιστημιούπολη ως το σημείο που πέφτει στην Ούλωφ Πάλμε, τη σύνδεση με την Πετρούπολη (όπου διυλιστήρια και ναυπηγεία δημιουργούν μεγάλη ζήτηση). Ακόμη, τη σύνδεση με τη Ραφήνα και τη Βόρεια Πύλη του αεροδρομίου Αθηνών και τέλος τη σύνδεση με το Ελληνικό μέσω της σήραγγας Αργυρούπολης.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top