Φωτιά σε κρατητήρια έβαλαν μετανάστες

Στο Τμήμα Διαχείρισης Μεταναστών στη Λητή Θεσσαλονίκης

πυροσβέστης

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Φωτιά φέρονται να έβαλαν κρατούμενοι μετανάστες   το απόγευμα του Σαββάτου στα κρατητήρια του Τμήματος Διαχείρισης Μεταναστών Μυγδονίας, στη Λητή Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με πληροφορίες ομάδα κρατουμένων έβαλε φωτιά στα στρώματά τους, αλλά η έγκαιρη επέμβαση της Πυροσβεστικής απέτρεψε τα χειρότερα.  

Για το περιστατικό διενεργείται προανάκριση

(Φωτογραφία αρχείου) 
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top