Άνδρας έβγαλε μαχαίρι στα ΚΕΠ Συντάγματος

Απείλησε τους υπαλλήλους για να τον εξυπηρετήσουν

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Πανικός επικράτησε το βράδυ της Πέμπτης στο ΚΕΠ Συντάγματος, όταν ένας πολίτης έβγαλε μαχαίρι και απείλησε τους εργαζόμενους.

Σύμφωνα με πληροφορίες του OPEN Tv ο άνδρας εξοργίστηκε όταν οι υπάλληλοι του είπαν ότι δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν το αίτημά του κι έβγαλε το μαχαίρι. 

Αυτό που ζητούσε ήταν να εγγραφεί στους ειδικούς καταλόγους και να κάνει μεταδημότευση, όμως δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις και δεν έγινε αποδεκτό το αίτημά του. 

Εκπρόσωποι των εργαζομένων καταγγέλλουν ανάλογες συμπεριφορές και σε άλλα ΚΕΠ, όπου πολίτες έχουν ασκήσει σωματική βία σε βάρος τους, έχουν σπάσει γκισέ ή έχουν πετάξει μέχρι και καρέκλες στους υπαλλήλους. 
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top