Κυκλώνας «Ζορμπάς»: Σε ποια σημεία έχει κλείσει το οδικό δίκτυο

Εκτροπή κυκλοφορίας και στην παλαιά Εθνική Ελευσίνας - Θήβας

Διακοπή Κυκλοφορίας λόγω Κυκλώνα

Ουκ ολίγα προβλήματα στην κυκλοφορία των οχημάτων έχει προκαλέσει το κύμα της κακοκαιρίας σε διάφορες περιοχές της Πελοποννήσου.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την Αστυνομία, στην Αργολίδα έχει κλείσει η είσοδος του Κρανιδίου, ενώ στην Αρκαδία, λόγω πτώσης πετρών, έχουν κλείσει οι δρόμοι Άστρους - Άργους, στο ύψος του Ξηροπήγαδου και Άστρους - Λεωνιδίου, στο ύψος του Κρυονερίου.

Οδηγίες της ΕΛΑΣ στους οδηγούς για τα έντονα καιρικά φαινόμενα του «Ζορμπά»

Στις περιοχές αυτές βρίσκονται μηχανήματα της Περιφέρειας, που προχωρούν στις απαραίτητες εργασίες, ώστε να δοθούν και πάλι οι δρόμοι στην κυκλοφορία.

Στην Μεσσηνία, έχουν κλείσει, λόγω του έντονου κυματισμού οι παραλιακοί δρόμοι στην Μεθώνη, στην Καρδαμύλη, στο Ακρογιάλι και στις Κιτριές, ενώ στην Καλαμάτα προκλήθηκαν ζημιές σε δύο αυτοκίνητα, μετά την πτώση δέντρων

Στη Λακωνία έχει «φουσκώσει» ξεροπόταμος στις Κροκεές και έχουν ληφθεί προληπτικά μέτρα στον δρόμο που περνά από το σημείο.

Εκτροπή κυκλοφορίας και παλαιά Εθνική Ελευσίνας – Θήβας

Την ίδια ώρα, στην παλαιά Εθνική Οδό Ελευσίνας- Θήβας γίνεται εκτροπή των οχημάτων λόγω απαγόρευσης της κυκλοφορίας από την Τροχαία.

Συγκεκριμένα, η εκτροπή της κυκλοφορίας πραγματοποιείται στα παρακάτω σημεία:

- Π.Ε.Ο. Ελευσίνας - Θηβών, στο ύψος της χ/θ 5,000 (πρατήριο καυσίμων "CYCLON"), ρεύμα κυκλοφορίας προς Θήβα.

- Π.Ε.Ο. Ελευσίνας - Θηβών, στο ύψος του κόμβου Οινόης, ρεύμα κυκλοφορίας προς Μάνδρα.

- Αττική Οδός, έξοδος 1 (προς Μάνδρα).

- Ν.Ε.Ο. Αθηνών - Κορίνθου, στο ύψος της αερογέφυρας Μάνδρας (ρεύμα κυκλοφορίας προς Μάνδρα).

- Οδός Θριασίου Πεδίου (κόμβος Θριασίου Νοσοκομείου), ρεύμα κυκλοφορίας προς Μαγούλα/Μάνδρα.

- Π.Ε.Ο. Ελευσίνας - Θηβών, στο ύψος της συμβολής της με την οδό Μεγάλου Λούκα/ Λεωνίδα Στάμου (διασταύρωση Μάνδρας/ Μαγούλας), ρεύμα κυκλοφορίας προς Θήβα.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top