Χωρίς μετρό, τρόλεϊ και τραμ αύριο η Αθήνα

Οι εργαζόμενοι συμμετέχουν στην 24ωρη γενική απεργία

Απεργία στο μετρό, το τραμ και το τρόλεϊ

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Νέα ταλαιπωρία περιμένει αύριο Παρασκευή το επιβατικό κοινό, λόγω της 24ωρης απεργίας που κήρυξαν οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Έτσι, δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο του Μετρό, όπως επίσης των τρόλεϊ και του τραμ.

Οι εργαζόμενοι συμμετέχουν στην 24ωρη γενική απεργία λόγω της ψήφισης του πολυνομοσχεδίου που μεταξύ άλλων απαιτεί να υπάρχει πλειοψηφία στις αποφάσεις για απεργίες.

Οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία αναμένεται να αποφασίσουν σήμερα αν θα προχωρήσουν σε απεργία.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top