Κάτοικοι Μάνδρας κατά Δούρου: "Έχουμε πνιγεί κι εσύ μας λες μ@λ@κίες! Ντροπή σου!"

Τα μέτρα που πρότεινε η περιφερειάρχης για τους πληγέντες

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Το δικό τους δράμα ζουν οι καταστηματάρχες της Μάνδρας, των οποίων τα μαγαζιά παραμένουν κουφάρια. Oι ίδιοι αδυνατούν να τα ξαναστήσουν.

Κάτοικοι Μάνδρας κατά Δούρου: "Έχουμε πνιγεί κι εσύ μας λες μ@λ@κίες! Ντροπή σου!"

Μάλιστα, πήγαν με πούλμαν στο αποψινό περιφερειακό συμβούλιο και είχαν έντονη αντιπαράθεση με τη Ρένα Δούρου. 

Κάτοικοι Μάνδρας κατά Δούρου: "Έχουμε πνιγεί κι εσύ μας λες μ@λ@κίες! Ντροπή σου!"

Σε ένδειξη διαμαρτυρίας, οι καταστηματάρχες αποχώρησαν από το περιφερειακό συμβούλιο.

Κάτοικοι Μάνδρας κατά Δούρου: "Έχουμε πνιγεί κι εσύ μας λες μ@λ@κίες! Ντροπή σου!"

Η Ρένα Δούρου πρότεινε μεταξύ άλλων τα εξής μέτρα για τους πληγέντες:

  • Ένταξη στο Κοινωνικό Τιμολόγιο
  • Αναστολή πληρωμής Δανείων
  • Επιτάχυνση αντιπλημμυρικών έργων
  • Κατεδάφιση κτιρίων
  • Έκτακτο επίδομα σε εργαζόμενους κατεστραμμένων επιχειρήσεων

Κάτοικοι Μάνδρας κατά Δούρου: "Έχουμε πνιγεί κι εσύ μας λες μ@λ@κίες! Ντροπή σου!"

Η ατμόσφαιρα στους κόλπους των καταστηματαρχών ήταν ηλεκτρισμένη από χθες, Δευτέρα, το βράδυ, όταν έγινε η πρώτη σύσκεψη σε καφενείο της Μάνδρας.

Κάτοικοι Μάνδρας κατά Δούρου: "Έχουμε πνιγεί κι εσύ μας λες μ@λ@κίες! Ντροπή σου!"

Δείτε περισσότερα στο βίντεο

Δείτε ολόκληρο το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star εδώ

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top