Συναγερμός από τα κρούσματα της ιλαράς! Κόλλησαν έξι γιατροί μεγάλων δημόσιων νοσοκομείων

Ζητούν από όλο το ιατρικό προσωπικό να εμβολιαστεί - Νέα Ενημέρωση: 22:05

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Τουλάχιστον έξι γιατροί που εργάζονται σε μεγάλα δημόσια νοσοκομεία της Αθήνας προσβλήθηκαν από τον ιό της ιλαράς που βρίσκεται σε έξαρση.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι γιατροί έχουν γεννηθεί μετά το 1970, που σημαίνει ή ότι δεν είχαν εμβολιαστεί ή ότι κατά την παιδική τους ηλικία είχαν κάνει μόνο τη μία δόση του εμβολίου.

Ήδη εδώ και καιρό στις υγειονομικές αρχές έχει σημάνει συναγερμός και γι’ αυτό έχει ζητηθεί από το ιατρικό προσωπικό, αλλά και από τον υπόλοιπο πληθυσμό, ώστε να εμβολιαστούν.

Πάντως, σύμφωνα με το ΚΕΕΛΠΝΟ είθισται σε περιπτώσεις κρουσμάτων, το 10% αυτών που νοσούν να είναι επαγγελματίες στο χώρο της υγείας, καθώς έρχονται σε επαφή με τους ασθενείς. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top