Φόβος στους Θρακομακεδόνες- Ανατίναξαν ΑΤΜ με γκαζάκι

Η έκρηξη που προκλήθηκε δεν ήταν αρκετή κι οι δράστες έφυγαν με άδεια χέρια

Έβαλαν γκαζάκι σε ΑΤΜ στους Θρακομακεδόνες, αλλά έμειναν

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Τα ξημερώματα της Τρίτης άγνωστοι έβαλαν γκαζάκι σε ΑΤΜ στο Ολυμπιακό Χωριό στους Θρακομακεδόνες, λίγο μετά τις 2.30.

Στόχος των δραστών ήταν να ανοίξουν το ΑΤΜ και να κλέψουν τα χρήματα. Η έκρηξη που προκλήθηκε, όμως, δεν ήταν αρκετή κι έτσι οι δράστες έμειναν με άδεια χέρια και τσέπες, ενώ εξαφανίστηκαν.

Οι αρχές διενεργούν έρευνες για να τους εντοπίσουν.

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top