Φάρσα η ΒΟΜΒΑ στο υπουργείο Οικονομικών

Είχε προηγηθεί τηλεφώνημα

Φάρσα η ΒΟΜΒΑ στο υπουργείο Οικονομικών

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Φάρσα αποδείχθηκε το τηλεφώνημα που έγινε το μεσημέρι της Δευτέρας για τοποθέτηση βόμβας στο υπουρείο Οικονομικών. 

Άγνωστος τηλεφώνησε γύρω στις 12:15 λέγοντας ότι έχει τοποθετηθεί βόμβα που θα εκραγεί σε 20 λεπτά. 

Αμέσως στο σημείο έσπευσαν στο σημείο με εκπαιδευμένους σκύλους και μετά από εξονυχιστική έρευνα αποδείχθηκε ότι επρόκειτο για φάρσα. 

 

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top