Μοίρα… κόντρες ή κακή συντήρηση; ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ανοιχτά στην τραγωδία με την Πόρσε

Ο πατέρας του Γ.Βακάκη και ιδιοκτήτης των Jumbo όρισε πραγματογνώμονες, οι οποίοι έκαναν ήδη αυτοψία στο σημείο

Το απίστευτο τροχαίο δυστύχημα με την πόρσε στην Εθνική Οδό Αθηνών- Λαμίας συγκλόνισε το Πανελλήνιο. Το STAR με τη βοήθεια των ειδικών παρουσιάζει τα σενάρια για το τι ακριβώς συνέβη και η Πόρσε έφυγε από το δρόμο σαν βολίδα και χτύπησε την άτυχη οικογένεια στον παράδρομο.

Η υπερβολική ταχύτητα του οχήματος θεωρείται ως δεδομένο. Μάλιστα δεν αποκλείεται να άγγιζε τα 300 χλμ την ώρα.  Σύμφωνα με τις φωτογραφίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας στις ενδείξεις πάνω στα λάστιχα, εμφανίζεται ο αριθμός «4806»,που σημαίνει ότι τα ελαστικά του υπερπολυτελούς αυτοκινήτου, έχουν ως ημερομηνία παραγωγής τον Νοέμβριο του 2006. 

Εύλογο είναι το ερώτημα "πώς ένα τέτοιο αυτοκίνητο κυκλοφορούσε με λάστιχα δεκαετίας;". Τα πεπαλαιωμένα ελαστικά είναι απαγορευτικά για οποιοδήποτε όχημα, πόσο μάλλον για ένα σπορ αυτοκίνητο,  που μπορεί να αναπτύξει μεγάλες ταχύτητες.

Μια εκδοχή για το μοιραίο τροχαίο θα εξεταστεί μετά τις δηλώσεις του Υπάτιου Πατμάνογλου, που είδε τη γυναίκα και το παιδί του, να σκοτώνονται στο πάρκινγκ, της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας. O τραγικός πατέρας υποστήριξε πως ένα ακόμα αυτοκίνητο μάρκας Audi τύπου R8 πλησίασε στο σημείο, όπως μεταδώσαμε και νωρίτερα στο star.gr, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο τα δύο σπορ αυτοκίνητα να είχαν κάνει πριν το δυστύχημα κόντρες!

Το αυτοκίνητο έτρεχε με υπερβολική ταχύτητα και βρισκόταν σε πλαγιολίσθηση. Εξερράγη σαν βόμβα πάνω στο όχημα της οικογένειας. Μαρτυρίες οδηγών μιλούν για ταχύτητα που έφτανε τα 300 χλμ!

Ο οδηγός που βρισκόταν στην εθνική οδό πίσω από την Πόρσε, κάνει λόγο για κομμάτια ελαστικών, τα οποία έπεφταν στο οδόστρωμα πριν από την πρόσκρουση.

Η οικογένεια του 24χρονου οδηγού της Πόρσε, όρισε πραγματογνώμονες, οι οποίοι έκαναν σήμερα Τρίτη, αυτοψία στο σημείο.

Το δυστύχημα, είναι δύσκολο ερευνητικά καθώς και τα δύο οχήματα έχουν διαλυθεί και καεί. Γι’ αυτό και εξετάζονται όλες οι εκδοχές, όπως  αυτή της  βλάβης λόγω πλημμελούς συντήρησης ή ακόμη και αστοχίας υλικού, στο σύστημα διεύθυνσης ή σε κάποιο από τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη του οχήματος. Οι ειδικοί που έχουν κληθεί να κάνουν την πραγματογνωμοσύνη έχουν πολύ δύσκολο έργο, δεδομένης της έκτασης της καταστροφής.   

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top