Μετά τα DS 3, DS 4, DS 7 και DS 9, το DS N°8 σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής. Το DS N°8 είναι η πρώτη δημιουργία της μάρκας - και ευρύτερα του ομίλου Stellantisστην Ευρώπη - που είναι αποκλειστικά 100% ηλεκτρική.
Εμπνευσμένο από την ιδέα DS AERO SPORT LOUNGE, το DS N°8 εκφράζει ένα προοδευτικό όραμα για το εξαιρετικό γαλλικό αμάξωμα.Η σιλουέτα του σας προσκαλεί να καλύψετε μεγάλες αποστάσεις χάρη στην κορυφαία αεροδυναμική του. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας CD είναι μόλις 0,24 και το CdA του 0,64, αμφότερα από τα καλύτερα στην κατηγορία του.
Όλη η εργασία στην αεροδυναμική αντιπροσωπεύει εξοικονόμηση 15 dm² σε SCx, ή κέρδος αυτονομίας 60 χλμ WLTP και 75 χλμ στον αυτοκινητόδρομο. παραγωγής.
.
Ένα ταμπλό που συνδυάζει τεχνογνωσία και τεχνολογία
Το DS N°8 διαθέτει καμπίνα που ενσαρκώνει τη γαλλική άνεση, γαλήνη και πολυτέλεια. Το φαρδύ ταμπλό τυλίγει τους επιβάτες και αποτελεί παράδειγμα του απρόσκοπτου πνεύματος ("Seamless Design"). Είναι τόσο διακοσμητικό, σαν ένα κομμάτι χειροτεχνίας, όσο και τεχνολογικό μέσω της ενσωμάτωσης του ηχοσυστήματος, των αεραγωγών και των φωτεινών υπογραφών. Η καθαρότητα του σχεδιασμού του συνδυάζει τέλεια το υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας ("High Craft") και την προηγμένη τεχνολογία ("High-Tech"), η οποία μαρτυρεί έναν τέλειο συνδυασμό μεταξύ της τεχνικής πολυπλοκότητας και της ικανότητας της DS Automobiles στην επεξεργασία υλικών και τη συναρμογή.
Όταν ανοίγουν οι πόρτες, το λογότυπο DS εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων των 10,25". «Ζωντανεύει» και καλωσορίζει τον οδηγό με διακριτικά αστραφτερές χρυσές ανταύγειες. Κατά την οδήγηση, το δυναμικό περιεχόμενο «Digital ART» ζωντανεύει το φόντο της οθόνης οργάνων. Με γενναιόδωρο μέγεθος 16 ιντσών και δυνατότητα εξατομίκευσης, η μεγάλη κεντρική οθόνη παρέχει πρόσβαση στις λειτουργίες του DS IRIS SYSTEM 2.0 που ελέγχονται με αναγνώριση φωνής. Είναι ενσωματωμένη στο ταμπλό και λειτουργεί απρόσκοπτα και με απόκριση ενός smartphone.Η DS Automobiles και η γαλλική εταιρεία υψηλής τεχνολογίας FOCAL, εξειδικευμένη στον ήχο, συνέχισαν τη συνεργασία τους για την ανάπτυξη τρισδιάστατου ήχου μέσω της ενσωμάτωσης 14 ηχείων σε όλη την καμπίνα επιβατών, και ενός ενισχυτή 690 W,
Στις αρχές του 2024, η DS Automobiles ήταν ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο που συμπεριέλαβε τις υπηρεσίες ChatGPT ως στάνταρ σε ολόκληρη τη γκάμα της, με το DS IRIS SYSTEM. Μέσα στο DS N°8, το μόνο που έχετε να κάνετε, είναι να κάνετε μια ερώτηση με φυσικό τρόπο, σαν να μιλάτε με άνθρωπο, για να πάρει άλλη διάσταση η Τέχνη του Ταξιδίου. Μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, το ChatGPT είναι σε θέση να χειριστεί οποιοδήποτε είδος αιτήματος.
Το εσωτερικό διαθέτει «διώροφη» κεντρική κονσόλα. Το επάνω μέρος είναι αφιερωμένο στα κύρια διαδραστικά χαρακτηριστικά. Ο επιλογέας μετάδοσης "PRND", ο επιλογέας ρυθμίσεων "Drive Mode" καθώς και ο έλεγχος έντασης ήχου άμεσης πρόσβασης του ηχοσυστήματος είναι απόλυτα προσβάσιμα.
Εμπνευσμένα από την ιδέα DS AERO SPORT LOUNGE, τα καθίσματα με τον «περιβάλλοντα» σχεδιασμό τους διαθέτουν ένα λεπτό σχήμα με πλήρως ενσωματωμένα προσκέφαλα. Η χρήση αφρού υψηλής πυκνότητας και οι ρυθμιζόμενες πλαϊνές στηρίξεις στις πλάτες ολοκληρώνουν την άνεση του καθίσματος. Τα μπροστινά καθίσματα έχουν λειτουργίες μασάζ, ψύχονται και θερμαίνονται.
Στο πίσω μέρος, οι επιβάτες των καθισμάτων επωφελούνται από τη σχολαστικά μελετημένη άνεση στάσης του σώματος, με άφθονο χώρο για τα γόνατα, 84 εκατοστά χώρο για το κεφάλι και πλάτη με κλίση 30°, χωρίς συμβιβασμούς στην αρθρωτή τους διάταξη 40/20/40. Οι ψυχόμενες και θερμαινόμενες έδρες και οι πλάτες των καθισμάτων ολοκληρώνουν την άνεση.
Το DS N°8 μπορεί να εξοπλιστεί με μια μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή που μεγιστοποιεί τον χώρο για το ύψος του κεφαλιού και διατηρεί την αεροδυναμική απόδοση ενώ παρέχει στους επιβάτες μια φωτεινή ατμόσφαιρα στο εσωτερικό.
Το DS N°8 έχει ένα μεγάλο πορτμπαγκάζ σε σχήμα παραλληλεπίπεδου, με χωρητικότητα έως και 620 λίτρα κάτω από την εταζέρα που το καθιστά ευκολότερο στη χρήση. Η πόρτα του χώρου αποσκευών, της οποίας το ηλεκτρικό άνοιγμα μπορεί να ρυθμιστεί σε μεγάλο εύρος (185 εκ. κάτω από την πόρτα του χώρου αποσκευών), επιτρέπει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση στο πορτμπαγκάζ χωρίς να χρειάζεται να σκύψουν.
Το DS N°8 χρησιμοποιεί την πλατφόρμα STLA Medium του Ομίλου Stellantis. Αυτή έχει βελτιστοποιηθεί σε μήκος και πλάτος για να δέχεται μπαταρίες ωφέλιμης χωρητικότητας έως 97,2 kWh. Φιλοξενεί επίσης τους μεγάλους τροχούς διαμέτρου 740 mm της νέας ναυαρχίδας της DS Automobiles. Αυτός ο συνδυασμός χωρητικότητας μπαταρίας, μεταξονίου και μεγάλων τροχών είναι μοναδικός στην αγορά.
Η στρατηγική του Ομίλου Stellantis είναι ο σχεδιασμός και η παραγωγή της κύριας τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης να γίνεται εσωτερικά στην εταιρεία, αλλά και στη γαλλική επικράτεια. Για παράδειγμα, οι κυψέλες για τη μπαταρία NMC (Νικέλιο-Μαγγάνιο-Κοβάλτιο) του DS N°8 σχεδιάζονται και παράγονται στο εργοστάσιο Billy-Berclau Douvrin στην Γαλλία, από την ACC, μια κοινοπραξία στην οποία ο Stellantis είναι ένας από τους ιδρυτές και η μεγαλύτερη μέτοχος.
Έως 350 ίππους και αυτονομία 750 χλμ.
Ο ηλεκτροκινητήρας του DS N°8 σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στο Trémery (Γαλλία) από την NPE, μια άλλη κοινοπραξία στην οποία συμμετέχει ο Όμιλος.Το DS N°8 θα είναι διαθέσιμο με μια επιλογή από τρία 100% ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης με ισχύ 230 ίππων, 245 ίππων και 350 ίππων, ενώ το τελευταίο εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες για τετρακίνηση. Όλοι οι κινητήρες απολαμβάνουν επίσης την επιπλέον ισχύ που δίνει περιστασιακά επιπλέον 30 ίππους στην έκδοση FWD – άρα 260 ίππους, +35 ίππους στην έκδοση FWD HIGH RANGE άρα 280 ίππους και +25 ίππους στο μοντέλο AWD LONG RANGE, δηλαδή 375 ίππους.
Το DS N°8 διατίθεται με επιλογή από δύο μπαταρίες. Η πρώτη παρέχει ωφέλιμη χωρητικότητα 74 kWh στην DS N°8 FWD (230 ίπποι). Η δεύτερη, με καθαρή χωρητικότητα 97,2 kWh, τοποθετείται στις εκδόσεις FWD HIGH RANGE (245 ίπποι) και AWD LONG RANGE (350 ίπποι). Το DS N°8 FWD HIGH RANGE έχει αυτονομία 750 χλμ για κατανάλωση 12,9 kWh/100 χλμ (τυπικός κύκλος WLTP). Διεκδικεί επίσης μια εντυπωσιακή αυτονομία πάνω από 500 χλμ στον αυτοκινητόδρομο (με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ/ώρα).
Το DS N°8 προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις, με επιτάχυνση 0 - 100 χλμ/ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα για την έκδοση AWD LONG RANGE και σε 7,7 / 7,8 δευτερόλεπτα για τις εκδόσεις FWD. Σε κάθε έκδοση του DS N°8 η τελική του ταχύτητα είναι περιορισμένη στα 190 χλμ/ώρα.
Έξυπνη διαχείριση τετρακίνησης
Στο DS N°8 AWD LONG RANGE, η διαχείριση της πίσω ηλεκτρικής μονάδας ισχύος έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία για τον τρόπο οδήγησης και τις συνθήκες. Στη λειτουργία ECO, το DS N°8 χρησιμοποιεί μόνο κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, εκτός από το kick-down, το οποίο απελευθερώνει αμέσως όλη τη διαθέσιμη ισχύ και στους τέσσερις τροχούς. Στην λειτουργία Normal, το DS N°8 AWD LONG RANGE χρησιμοποιεί τους δύο κινητήρες του για να μεγιστοποιήσει την πρόσφυση κατά την εκκίνηση και, στη συνέχεια, ο πίσω άξονας αποσυνδέεται μεταξύ 15 και 140 χλμ/ώρα, εάν το επιτρέπουν οι συνθήκες πρόσφυσης. Εάν είναι απαραίτητο, το πίσω μοτέρ επανασυνδέεται αμέσως. Αυτή η διακοπτόμενη απεμπλοκή βελτιστοποιεί την ενεργειακή απόδοση και συνεπώς την εμβέλεια. Στις λειτουργίες Sport και AWD, ο οδηγός απολαμβάνει μόνιμη τετρακίνηση με διαχείριση ροπής ειδικά για κάθε πρόγραμμα. Στη λειτουργία Sport, η προτεραιότητα δίνεται στην ισχύ, ενώ η λειτουργία AWD μεγιστοποιεί την πρόσφυση. Ο οδηγός μπορεί να παρακολουθεί όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με την οδήγηση στην ψηφιακή οθόνη οργάνων.
Ευκολότερη φόρτιση και μικρότερες στάσεις με το DS N°8
Το DS N°8 σάς επιτρέπει να περιορίσετε τον αριθμό και τη διάρκεια των στάσεων για φόρτιση κατά τη διάρκεια μεγάλων ταξιδιών. Είναι το μόνο όχημα της κατηγορίας του που μπορεί να διανύσει τα 500 χιλιόμετρα από το Παρίσι στη Λυών σε αυτοκινητόδρομο χωρίς να χρειάζεται να φορτιστεί.
Με μέγιστη ισχύ φόρτισης 160 kW σταθερά μεταξύ 20% και 55% του επιπέδου φόρτισης και με την παρουσία συσκευής προετοιμασίας μπαταρίας, είναι δυνατή η αύξηση από 20% σε 80% της φόρτισης σε 27 λεπτά σε έναν γρήγορο φορτιστή. Αυτό αντιπροσωπεύει ανάκτηση 200 χλμ αυτονομίας σε μόλις «0» λεπτά.
Για καθημερινές διαδρομές που απαιτούν μικρότερη εμβέλεια, το DS N°8 διαθέτει ενσωματωμένο φορτιστή AC 11 kW (προαιρετικά 22 kW σε μεταγενέστερη ημερομηνία) και προσφέρει έξυπνη διαχείριση μπαταρίας. Ενεργοποιημένο από την κεντρική οθόνη του αυτοκινήτου ή μέσω της εφαρμογής MyDS, το SBM (Smart Battery Management) περιορίζει τη φόρτιση στο 80%, το οποίο συνιστάται για την προστασία της απόδοσης και της μακροζωίας των κυψελών.Οι ενσωματωμένοι φορτιστές 11 kW και 22 kW θα προσφέρουν λειτουργικότητα V2L (Vehicle to Load), για φόρτιση εξωτερικής ηλεκτρικής συσκευής.
Το DS Drive Assist 2.0 είναι ένα ακόμη βήμα προς την ημιαυτόνομη οδήγηση. Παρέχει μια προηγμένη ημιαυτόματη αλλαγή λωρίδας χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να επιβεβαιώσει τον ελιγμό. Διαθέσιμο μεταξύ 70 και 140 χλμ/ώρα, ενεργοποιείται αυτόματα όταν ο οδηγός ενεργοποιήσει το φλας. Σε αυτό το σενάριο, το σύστημα ελέγχει ότι δεν υπάρχουν άλλα οχήματα στη λωρίδα και εάν πληρούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις, ξεκινά η ημιαυτόματη αλλαγή λωρίδας.Το DS DRIVE ASSIST 2.0 ενισχύεται επίσης από τη λειτουργία ACC PREDICTIVE.
Το DS N°8 είναι εξοπλισμένο με 12 αισθητήρες υπερήχων που παρακολουθούν το περιβάλλον του. Υποστηρίζονται από κάμερα οπισθοπορείας VISIO PARK, για ελιγμούς στην όπισθεν. Το VISION 360 συμπληρώνει αυτό το σύστημα χρησιμοποιώντας 3 πρόσθετες κάμερες που βρίσκονται στον πίσω προφυλακτήρα, στη μάσκα και κάτω από τους πλαϊνούς καθρέφτες. Με ισχύ έως και 350 ίππους και διαθέσιμο με κίνηση στους 2 ή στους 4 τροχούς, το DS N°8 θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη από τα μέσα του 2025.