Ρεκόρ εννέα νικών για τον Verstappen στο Ζάντφορτ

Ο ρόλος της επιλογής κατάλληλης γόμας των ελαστικών Pirelli

Ρεκόρ εννέα νικών για τον Verstappen στο Ζάντφορτ

Ο Max Verstappen κέρδισε την 3η συνεχή χρονιά στο Grand Prix της Ολλανδίας, ισοφαρίζοντας ταυτόχρονα το ρεκόρ εννέα συνεχόμενων νικών σε μια σεζόν, που είχε προηγουμένως σημείωσε ο Sebastian Vettel το 2013, επίσης στο τιμόνι μιας Red Bull. Αυτή ήταν η 46η νίκη του Verstappen στην καριέρα του, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό παρουσιών του στο βάθρο σε 90.

Ρεκόρ εννέα νικών για τον Verstappen στο Ζάντφορτ

Η βροχή ήταν καθοριστικός παράγοντας στην έκβαση του αγώνα. Όλοι ξεκίνησαν με σλικ ελαστικά, ο Hamilton με τη μεσαία γόμα, όλοι οι άλλοι με τη μαλακή γόμα. Αλλά στον πρώτο γύρο ξεκίνησε η βροχή, αναγκάζοντας σχεδόν όλους τους οδηγούς να μπουν στα πιτ για ενδιάμεσα ελαστικά. Ωστόσο, ορισμένοι τολμηροί οδηγοί όπως το δίδυμο της Williams, ο Hulkenberg, ο Bottas και ο Piastri – επέλεξαν να μην αλλάξουν λάστιχα – εκτιμώντας ότι η βροχή δεν θα κρατήσει πολύ. Πράγματι, μετά από περίπου δέκα γύρους, η πίστα ήταν και πάλι κατάλληλη για σλικ ελαστικά. Σε διάστημα 2 γύρων όλοι μπήκαν εκ νέου στα πιτ.

Ρεκόρ εννέα νικών για τον Verstappen στο Ζάντφορτ

Σ’ αυτή τη πολύ χαμηλή θερμοκρασία οδοστρώματος, η μαλακή γόμα ήταν σαφώς η καλύτερη επιλογή και χρησιμοποιήθηκε όσο το δυνατόν περισσότερο: ο Tsunoda έκανε 50 γύρους με ένα σετ και ο Albon 44 γύρους. Μόνο ένας οδηγός, ο Russell, επέλεξε τη σκληρή γόμα, καθώς ήταν τελευταίος μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας που εμφανίστηκε στην έξοδο του Sargeant. Ο οδηγός της Mercedes πιθανότατα θα είχε τελειώσει τον αγώνα σε αυτό το σετ C1, αν λίγο πριν το φινάλε η βροχή δεν ξανάρχιζε πιο έντονα, απ’ ότι στην αρχή του αγώνα. Για άλλη μια φορά, όλοι οι οδηγοί άρχισαν να μπαίνουν στα πιτ. Ορισμένοι επέλεξαν βρόχινα ελαστικά, ο Ocon ήταν ο πρώτος που το έκανε και ακολούθησαν οι δύο οδηγοί της Red Bull. Ο αγώνας διακόπηκε με κόκκινη σημαία μετά την έξοδο του Zhou, οπότε το ερώτημα για το πώς θα απέδιδαν αυτά τα ελαστικά, σε τέτοιες συνθήκες, έμεινε αναπάντητο. Στους τελευταίους γύρους μετά την επανεκκίνηση, τα ενδιάμεσα ελαστικά ήταν η ενδεδειγμένη επιλογή, ακόμη και με πολύ νερό, σε μια πίστα όπου η θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν μόλις 20°C.

Το επόμενο Σαββατοκύριακο, η Monza φιλοξενεί το Formula 1 Pirelli Gran Premio d'Italia 2023. Τα ελαστικά για τον Ιταλικό γύρο, από 1 έως 3 Σεπτεμβρίου θα είναι οι πιο μαλακές γόμες τα C3, C4 και C5. Για δεύτερη φορά μετά την Ουγγαρία, Θα εφαρμοστεί η εναλλακτική κατανομή ελαστικών. Η Pirelli είναι χορηγός ονόματος του Ιταλικού Grand Prix. Είναι ο εντός έδρας αγώνας για την εταιρεία καθώς τα κεντρικά της βρίσκονται στην περιοχή Bicocca του Μιλάνου που απέχει μόλις λίγα χιλιόμετρα από την πίστα

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top